Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بحران زودهنگام در پاریس؛ جدال امباپه و مسی بر سر نیمار+ عکس

© REUTERS / PASCAL ROSSIGNOLSoccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021
Soccer Football - Paris St Germain Training - Ooredoo Training Centre, Saint-Germain-en-Laye, France - August 13, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2022
عضو شوید
در حالی‌که کیلیان امباپه دوست دارد تا نیمار از پی‌اس‌جی جدا شود، این امر سبب مناقشه بین مسی و این بازیکن فرانسوی شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ از زمانی که کیلیان امباپه با پاریسن‌جرمن تمدید کرده، شایع شده بود که این بازیکن مدیریت تصمیمات کلان در پاریس را به دست خواهد گرفت.
البته ناصر الخلیفی مالک متمول پاریس چندی پیش این موضوع را رد کرد ولی به نظر می‌رسد که امباپه در مورد آینده نیمار با لیونل مسی به مشکل خورده و شرایط در رختکن پاریسن‌جرمن چندان مساعد نیست.
از همان لحظه‌‌ی که خبر تمدید این بازیکن منتشر شد، خبرهایی مبنی بر این منتشر شد که امباپه ترجیح می‌دهد؛ نیمار به دلیل بی انضباطی مکرر و شرایط نامناسب فیزیکی، از ترکیب خارج شده و پی‌اس‌جی را به مقصد تیم جدیدی ترک خواهد کرد. این شایعات باعث بروز تنش میان این بازیکن و لیونل مسی شده و اعجوبه آرجانتینی با جدایی میمار مخالف ایت.
مسی و نیمار از زمان هم‌بازی در بارسا با هم دوستان صمیمی هستند و بی تردید یکی از دلایل انتقال مسی به پاریس حضور نیمار در رختکن تیم بود اما امباپه باورمند است که جدایی ستاره‌هایی از آمریکای جنوبی هم‌چون نیمار، ناواس و پاردس به نفع تیم است.

اما ناصر الخلیفی در مراسم معارفه کریستوف گالتیه این شایعات را رد نکرده و گفت: "بازیکنانی که در این پروژه قرار نمی‌گیرند، باید باشگاه را ترک کنند. برخی از این موقعیت سوء استفاده کرده‌اند، اما هدف چند سال آینده این است که فقط بازیکنان پاریسی در تیم ما حضور داشته باشند. استعدادهای زیادی در منطقه وجود دارد و بهترین بازیکنان پاریس شایسته بازی برای پاریسن‌جرمن هستند. این کار زمان می‌برد، اما یک هدف اصلی برای ما است."

آیا نیمار پاریس را ترک می‌کند؟
با این همه شایعات و با وجود اختلافات بین مسی و امباپه؛ به نظر نمی‌رسد که نیمار از تیم جدا شود زیرا تا سال 2027 قرارداد دارد و اگرچه رقم احتمالی فروش او نسبت به قیمت خرید ابتدایی در سال 2017 به میزان قابل توجهی کاهش یافته، اما جدایی از او گران سخت خواهد بود چون تیم باید 32 میلیون دالر در هر فصل به او غرامت پرداخت کند و در این شرایط جدایی نیمار چندان منطقی به نظر نمی‌رسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала