Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خوشحالی ستاره رئال از نیامدن امباپه

© REUTERS / SERGIO PEREZكريم بنزيمة مهاجم ريال مدريد
كريم بنزيمة مهاجم ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2022
عضو شوید
رودریگو گوئس، ستاره برازیلی رئال مادرید، در گفت‌وگویی از نیامدن امباپه به این تیم ابراز خوشحالی کرده و می‌گوید که این موضوع به سود او تمام شده است.
به گزارش اسپوتنیک، رودریگو گوئس، فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در ترکیب رئال مادرید داشت و گُل‌های حساسی به ثمر رساند. کارشناسان در پایان فصل معتقد بودند که این بازیکن با آمدن امباپه به رئال مادرید، به حاشیه خواهد رفت و فرصت درخشش زیر نظر کارلو آنچلوتی را به دست نخواهد آورد.
امباپه اما به رئال مادرید نیامد و رودریگو حالا بار دیگر این فرصت را دارد تا خودش را نشان دهد و به ترکیب ثابت راه یابد. این ستاره جوان و برازیلی، از نیامدن امباپه خوشحال است و می‌گوید که این موضوع به سود وی تمام خواهد شد.
گوئس در گفت‌وگویی با ABC، در مورد عدم پیوستن امباپه به رئال و موضوعات دیگر مفصل صحبت کرده و خودش را آمادۀ فصل جدید می‌داند.
نیامدن امباپه؟
رودریگو:" به صورت غیرمستقیم می‌تواند به سود من باشد اما به این فکر نمی‌کنم بلکه به خودم فکر می‌کنم و در هر بازی می خواهم بهتر شوم."
بهترین فصل؟
رودرگو:" فصل گذشته. پس از قهرمانی لالیگا و چمپیونزلیگ، قطعا."
تمدید قرارداد تا 2028؟
گوئس:" برایم خیلی مهم است. خیلی خوشحالم. حضور در رئال برای من یک رویا بود. حالا سه سال است که در این جا هستم و قراردادم را تمدید خواهم کرد. به خودم و برخوردی که با من شده، خیلی افتخار می کنم."
تغییر پست از بال چپ به بال راست در رئال مادرید؟
رودریگو:" قبل از پیوستن به رئال مادرید و زمانی که انتقالم نهایی شد و یک سال بیشتر در سانتوس ماندم، کم کم درسمت راست بازی کردم. در این‌جا سعی کردم که عادت بیشتری پیدا کنم هر چند که هنوز صد در صد هماهنگ نشده‌ام. گاهی فکر می‌کنم که هنوز چیزی را نسبت به سمت چپ کم دارم اما خوشحالم که می‌توانم در پست‌های مختلفی بازی کنم. اگر مربی به من در سمت چپ نیاز داشته باشد، از بچگی در آن‌جا بازی کرده‌ام. در سمت راست هر سال آماده‌تر می‌شوم و در مرکز نیز می توانم موثر باشم."
جدایی احتمالی آسنسیو؟
گوئس:" بازیکن بزرگی است اما هم در راست و هم در چپ بازی می‌کند. رقابت من فقط با او نیست. با همه مهاجمان رقابت می‌کنم. اگر بماند، خیلی به ما کمک خواهد کرد اما بحث تمدید قراردادش به من مربوط نیست. به خود مارکو مربوط است."
پرز گفته که در آینده می توانی توپ طلا را ببری، نظرت چیست؟
رودریگو:" عجب فشاری! به خاطر حرف‌هایش خیلی خوشحالم. می‌دانم که رئیس خیلی به من اعتماد دارد و امیدوارم که پاسخ این اعتماد را بدهم. با توجه به این که با بازیکنان زیادی در رئال کار کرده، چنین حرفی زده قطعا برای من جمله مهمی است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала