زن شجاع روسی- قوماندان حملات تعرضی شبانه علیه نیروهای اوکراین

© Sputnik / Sergey Rusanov /  مراجعه به بانک تصاویر Военнослужащая во время полуфинала конкурса "Инженерная формула" на полигоне "Андреевский" в Тюменской области
Военнослужащая во время полуфинала конкурса Инженерная формула на полигоне Андреевский в Тюменской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2022
عضو شوید
دگروال اولگه کاچورا خانم روسی که قوماندان قطعه توپچی و راکتی قوای مسلح جمهوری خلق دونتسک می باشد، حملات متقابل راکتی شبانه را بر مواضع نیروهای مسلح اوکراین انجام می دهد.
به گزارش اسپوتنیک، قوای مسلح DPR به دلیل حملات راکتی دشمن به مناطق مسکونی این جمهوریت و ماکییوکا، حملات متقابل شبانه راکتی "گراد" بی ام 21 را بر مواضع نیروهای مسلح اوکراین انجام می دهد.
یلینا سرووا، فضانورد روس در جریان تمرین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.01.2019
چندرسانه ای
فضانوردان زن روسی
مبارزه ضد نیروهای راکتی و توپچی دشمن در دونباس به قومانده دگروال اولگه کاچورا خانم روسی انجام می شود. خانم اولگه با علامت "کورسا" هشت سال است که از دونباس دفاع می کند، اما حالا این نبردها برای او جدید است ، زیرا اکنون نیروهای مسلح اوکراین از سلاح های غربی استفاده می کنند.
وی گفت: "نقطه ضعف این است که ما شبانه با چراغ های خاموش شده از جاده ها عبور می کنیم تا دیده نشویم. برای رانندگان سخت است و برای توپچی ها بی حد مشکل می باشد. اما مزایای بزرگی نیز وجود دارد - همان پنهان کاری و راهی برای نزدیک شدن به خط تماس با دشمن برای رسیدن به دورترین اهداف. ما سعی می کنیم حتی به قیمت جان خود به اهداف برسیم".
از هر دستگاه گراد 40 راکت که به سمت نیروهای اوکراینی انداخت میشود، در مجموع راکت های یک تولی کاملاً از چهار دستگاه متحرک تشکیل شده پرتاب می گردد.
وی تاکید کرد که تا زمانی که نیروهای توپچی و راکتی اوکراینی تهدید غیرنظامیان در دونتسک را متوقف نکند، حملات متقابل شبانه ادامه خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала