Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه فوق ستاره فوتبال جهان در مسیر جدایی

© REUTERS / KAI PFAFFENBACHكريستيانو رونالدو - يورو 2020
كريستيانو رونالدو - يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2022
عضو شوید
نجره نقل‌وانتقال‌های تابستانی اروپا در اوج است و خیلی‌ها منتظر روشن شدن وضعیت سه فوق ستاره هستند.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه‌های فوتبال در اروپا همچنان دو ماه دیگر فرصت دارند تا با یک ستاره جدید قرارداد ببندند یا با حفره جدیدی در ترکیب اصلی خود مواجه شوند.
موردانتظارترین نقل‌وانتقال‌های تابستان 2022 حول سه بازیکن سرشناس بایرن مونیخ، منچستریونایتد و پاری‌سن‌جرمن است.
رونالدو؛
کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد دیگر گزینه برجسته نقل‌وانتقال‌های تابستانی است. او می‌خواهد به تیمی برود که در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا حضور داشته باشد.
منچستریونایتد با تغییر سرمربی در طول فصل از اهدافش دور شد و شاید رونالدو تصور چنین چیزی را نداشت. برنده پنج توپ طلا به سران تیمش اعلام کرده در صورت داشتن پیشنهاد مناسبی جدا خواهد شد.
چلسی، بایرن مونیخ و ناپولی تیم‌هایی هستند که شاید تصمیم به جذب رونالدوی پرتگالی بگیرند.
نیمار؛
در هفته‌های اخیر ناگهان شایعه جدایی نیمار به عنوان گرانقیمت‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان از پاری‌سن‌‌جرمن پخش شد. همه چیز از تصمیم امباپه شروع شد که نتوانست برابر پیشنهاد مالکان قطری تیم پاریسی مقاومت کند و تصمیم به تمدید قراردادش گرفت.
بنابراین او ستاره اصلی تیمش باقی ماند و صاحب نفوذ بیشتری شد. بلافاصله رسانه‌های فرانسوی گزارش دادند که امباپه از ترک احتمالی نیمار خوشحال می‌شود.
ناصر الخلیفی رئیس باشگاه پاری‌سن‌جرمن نیز به صورت غیر مستقیم جدایی احتمالی نیمار را تایید کرد. اگر پاریسی‌ها می‌خواستند نیمار را حفظ کنند خیلی سریع به جدایی او واکنش نشان می‌دهد.
بر اساس اخبار رسانه‌ها پاری‌سن‌جرمن برای رهایی از پرداخت دستمزد سنگین نیمار او را به صورت قرضی انتقال می‌دهد.
روبرت لواندوفسکی - بارسلونا
تا چند ماه پیش رابطه روبروت لواندوفسکی و بایرن مونیخ خوب به نظر می‌رسید. مهاجم لهستانی گل‌های زیادی به ثمر رساند و جام‌های باشگاهی آلمان را فتح کرد.
ناگهان تابستان شرایط فرق کرد و لواندوفسکی تصمیم به درگیری آشکار با باشگاهش گرفت. لواندوفسکی پس از پایان فصل راهی اردوی تیم ملی لهستان شد.
در آنجا نشست خبری برپا و اعلام کرد می‌خواهد از بایرن مونیخ جدا شود. او درخواست انتقال به تیم دیگری دارد و رسانه‌های ورزشی بلافاصله اعلام کردند مقصد لواندوفسکی بارسلونای اسپانیا است.
تیمی که پیش از این با او مذاکره کرده بود. مهاجم لهستانی معتقد است در بارسلونا شانس بیشتری برای دریافت توپ طلای جهان دارد.
موفقیتی که تاکنون به آن دست نیافته است. بایرن ابتدا از لواندوفسکی خواست تا پایان قراردادش در این تیم بماند اما سپس وارد مذاکره با بارسلونا شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала