Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقصد بعدی "رونی" در دنیای مربی‌گری مشخص شد

© REUTERS / Action Images/Peter CziborraFootball Soccer - Premier League - Chelsea vs Everton - London, Britain - August 27, 2017 Everton's Wayne Rooney looks dejected after the match
Football Soccer - Premier League - Chelsea vs Everton - London, Britain - August 27, 2017 Everton's Wayne Rooney looks dejected after the match - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2022
عضو شوید
وین رونی قصد دارد تا هدایت باشگاه فوتبال دی‌سی یونایتد را در لیگ آمریکا به عهده بگیرد و به کارش در دنیای مربی‌گری ادامه دهد.
به گزارش اسپوتنیک، دی‌سی یونایتد در ماه اپریل هرنان لوسادا به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار و چاد اشتون را به عنوان مربی موقت تیم استخدام کرد. آن‌ها پس از 9 شکست در 16 بازی در رده سیزدهم جدول رده بندی کنفرانس شرق قرار دارند و سران این تیم قصد دارند تا با استخدام یک مربی جدید دوباره روزهای خوب را تجربه کنند.
این تیم چندین گزینه دارد و به تازگی نام وین رونی نیز به فهرست آن‌ها اضافه شده است. رونی 36 ساله که اخیراً به دلیل مشکلات مالی از هدایت دربی‌ کانتی کنار رفت، دوست دارد تا در دنیای مربی‌گری بماند و دی‌سی یونایتد بهترین گزینه برای مربی انگلیسی خواهد بود زیرا وی تجربه بازی برای این تیم را دارد و به خوبی باشگاه را می‌شناسد.
با این حال، کولین، همسر رونی، ممکن است تمایلی به بازگشت همسرش به ایالات متحده نداشته باشد، زیرا زمانی که ستاره سابق منچستریونایتد به عنوان بازیکن به این باشگاه آمریکایی نقل مکان کرد، وی زیاد به ماندن در ایالات متحده رضایت نداشت.
رونی آشکارا در مورد جاه طلبی خود برای ادامه کار در دنیای مربیگری صحبت کرده و هدف نهایی خود هدایت منچستریونایتد تعیین کرده و حاضر است برای رسیدن به چوکی مربی‌گری شیاطین سرخ، هر تیمی را هدایت کند و خودش را آماده بسازد.
حالا دیده شود که وی هدایت دی‌سی را به عهده خواهد گرفت و یا بخاطر همسر و فرزندانش در انگلیس خواهد ماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала