Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت عجیب "کومان" از بارتومئو: در زمان او باشگاه در بالاترین سطح بود

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2022
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی سابق بارسلونا، در گفت‌وگویی به حمایت از بارتومئو پرداخته و می‌گوید که شرایط بلوگرانا در زمان ریاست وی بسیار خوب بوده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، رونالد کومان، سرمربی هالندی، در زمان ریاست جوزپ ماریا بارتومئو، به عنوان مربی بارسلونا استخدام شد و پس از یک فصل و نیم‌ و در زمان ریاست خوان لاپورتا، از این مقام به دلیل کسب نتایج ضعیف برکنار شد.
کومان که برعکس بارتومئو، با خوان لاپورتا رابطه خوبی ندارد، امروز در حاشیه برنامۀ خیریه‌ای با هدف جمع‌آوری کمک‌های مالی برای بنیاد یوهان کرویف که در زمین گلف سنت استیو در شهر بارسلون برگزار شده بود، در مورد ریاست رئیس سابق باشگاه صحبت کرد و اظهار داشت که شرایط بلوگرانا در زمان ریاست وی بسیار خوب بوده‌است.
وی گفت:" من همیشه با بارتومئو رابطه خوبی داشته‌ام. او به نظر من برای باشگاه رئیس خیلی خوبی بود. او وظایفش را درست انجام داد ولی نتوانست جامی بدست بیاورد. من نمی‌دانم در سالهای اخیر چه اتفاقی افتاده ولی باشگاه حالا با مشکل مالی روبرو است. در زمان بارتومئو بارسا در بالاترین سطح بود."
کومان در مورد فروش دی‌یونگ گفت:" من تماس‌های زیادی با فرنکی داشته‌ام و شرایطش را می‌دانم. او خودش گفته می‌خواهد بماند. قصد او ماندن است نه چیز دیگری. این تنها چیزی‌ست که می‌دانم."
رونالد در مورد دپای و جذب لواندوفسکی گفت:" دپای رایگان از لیون آمد. او ثابت کرده بازیکن بزرگی است و فکر می‌کنم برای بارسلونا ساخته شده و به همین دلیل او را جذب کردیم‌. این بستگی به ژاوی دارد که او را می‌خواهد یا نه اما برای من قابل چشم پوشی نبود .لوا 33ساله است اما فکر می‌کنم در سال‌های اخیر نشان داده که یک گلزن است و شما برای بردن چیزهای مهم همیشه به فردی نیاز دارید که با گل‌های خود تفاوت‌ها را بسازد. اگر لواندوفسکی در سطح همیشگی باشد که به نظرم هست او می‌تواند بسیار مهم باشد."
سرمربی سابق بارسا در آخر در مورد رئیس فعلی لاپورتا نیز صحبت کرد و گفت:" من برای بارسا بهترین‌ها را می‌خواهم و در نتیجه می‌خواهم لاپورتا موفق باشد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала