رسوایی تازه در بریتانیا؛ جانسون هزاران پوند برای ترمیم خانه‌اش مصرف کرده است

© Sputnik / Джастин Гриффитс-Уилльямс /  مراجعه به بانک تصاویر Вступление в должность нового премьер-министра Великобритании Б. Джонсона
Вступление в должность нового премьер-министра Великобритании Б. Джонсона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2022
عضو شوید
نخست وزیر پیشین بریتانیا بیش از 200 هزار پوند برای ترمیم آپارتمان مصرف کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، بوریس جانسون، نخست وزیر پیشین بریتانیا بیش از 200 هزار پوند برای ترمیم آپارتمان خود در جاده داونینگ لندن مصرف کرده است. در این خصوص ایندیپندنت به نقل از نسخه های محاسبه شده، گزارش می‌دهد.
در مجموع 208.1 هزار پوند در این خانه مصرف شده است، بر اساس داده ها، جانسون و همسرش کری سیموندز، از طراحان داخلی به ویژه از طراح لولو لیتل خریداری کرده است. آنان همچنان یک کراچی قیمتی برای( سرویس غذا) به مبلع 3 هزار و 600 پوند و یک سفره به قیمت 500 پوند و 2200 پوند به کاغذ دیواری خرج کرده اند.
خرید آپارلمان به افراد بی خانمان در اروپا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.10.2020
خرید آپارتمان به افراد بی خانمان در اروپا
در مورد مبلمان، این سیاستمدار بیش از 15 هزار پوند برای دو مبل، 11 هزار پوند برای هشت صندلی غذاخوری، 4.2 هزار پوند برای یک صندلی راحتی و هزار پوند برای یک میز تلویزیون خرچ کرده است. همچنان رنگ آمیزی اتاق ها و تزئینات نیز 30 هزار پوند هزینه داشته است.
رسوایی ترمیم آرپاتمان جانسون در بهار 2021 آشکار شد، درست زمانی که او می خواست یک بنیاد خیریه ایجاد کند تا هزینه تعمیرات پرهزینه آپارتمانش را بپردازد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала