Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقصد بعدی "کاپیتان میلان" فاش شد

© AFP 2023 / Isabella BonottoИгроки ФК "Милан" во время матча с ФК "Ювентус"
Игроки ФК Милан во время матча с ФК Ювентус - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2022
عضو شوید
آلسیو رومانیولی به صورت آزاد به لاتزیو خواهد پیوست زیرا قراردادش با آث میلان به پایان رسیده و طرفین تمایلی به ادامه همکاری ندارند.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد رومانیولی، با میلان در پایان ماه جون به اتمام رسید و طرفین به توافقی برای تمدید دست نیافتند. رومانیولی فصل گذشته فقط 19 بار برای تیمش به میدان رفت و میلان که به جمع مدعیان فوتبال ایتالیا و اروپا برگشته، برای درخشش در فصل جدید و تکرار موفقیت در لیگ به بازیکنی آماده‌تر از او احتیاج خواهد داشت و از همین‌رو وی سن سیرو را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرد.
این مدافع ایتالیایی که سال 2015 با 30 میلیون یورو از رم به میلان منتقل شد و 247 بار هم پیراهن این تیم را به تن کرد، حالا در آستانۀ پیوستن به تیم لاتزیو است و ممکن این انتقال تا روزهای بعدی انجام شود.
طبق گزارش جانلوکا دی مارتزیو، لاتزیو با رومانیولی به توافق نهایی دست یافته و قرار است این بازیکن تا جون 2027 با عقاب‌ها قرارداد امضأ کند.
رومانیولی قبل از این پیشنهاد باشگاه انگلیسی فولام را که به تازگی به لیگ جزیره صعود کرده را رد کرد و نخواست تا خارج از ایتالیا به فوتبالش ادامه دهد.
این در حالی‌ست که رومانیولی به باشگاه‌های مطرح همچون بارسلونا نیز لینک شده بود اما بلوگرانا هیچ توجهی به این مدافع 27 ساله نکرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала