Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پرواز مهاجم رئال برای نهایی کردن انتقال؛ یوویچ فلورانسی می‌شود؟+ عکس

© Sputnik / Александр Подгорчук /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии
لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید  Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2022
عضو شوید
روماندو در خبری مدعی شده که لوکا یوویچ مهاجم رئال مادرید برای تکمیل انتقال دائمی‌اش به ایتالیا می‌رود.
به گزارش اسپوتنیک؛ فابریزیو رومانو خبرنگار معروف دنیای نقل و انتقالات در خبر تازه‌ای مدعی شده که لوکا یوویچ مهاجم رئال مادرید برای تکمیل انتقال دائمی‌اش در پروازی به فیورنتینا می‌رود.
یوویچ در دوران حضورش در سانتیاگو برنابئو نتوانست طبق انتظارات عمل کند، در حالی‌که پس از نمایش‌های درخشان او در بوندس‌لیگا؛ سران رئال در تابستان 2019 او را با مبلغ قابل توجه 63 میلیون یورویی از اینتراخت فرانکفورت به خدمت گرفتند تا او را در آینده به عنوان جانشین بنزما استفاده کنند.
این بازیکن صربستانی اعتماد زین الدین زیدان را بدست آورده نتوانست و تنها 25 بازی برای تیمش انجام داد و تنها دو بار گلزنی کرد البته اوضاع تحت هدایت کارلو آنچلوتی نیز برای وی تغییر نکرد.
از اولین فصل ناامیدکننده‌اش این بازیکن صربستانی در 26 بازی برای رئال مادرید در سراسر رقابت‌ها شرکت کرده و تنها یک گل دیگر به تعداد گل‌هایش افزوده و همچنین برای نیمه دوم فصل 21-2020 به باشگاه سابق‌اش فرانکفورت قرض داده شد.
طبق گفته رومانو، رئالی‌ها تصمیم گرفته‌اند که از این بازیکن رهایی یابند و به انتقال او به فیورنتینا چراغ سبز نشان دهند. این مهاجم قرار است تست‌های پزشکی خود را در فلورانس انجام دهد و پس از آن به عنوان بازیکن فیورنتینا معرفی شود.
در کمال تعجب، انتظار نمی‌رود که تیم ایتالیایی برای این مهاجم چیزی به رئال پرداخت کند. تنها یک بند فروش 50 درصدی در قرارداد فیورنتینا او وجود دارد که 50 درصد از مبلغ انتقال یوویچ را برای مادرید به همراه خواهد داشت.
اما اگر این بازیکن به ایتالیا برود، در فیورنتینا می‌تواند دوباره در بهترین فرم‌اش برگردد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала