Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چرا مالک چلسی به کاتالونیا رفت؟+ عکس

© AFP 2023 / Daniel Leal-OlivasCheslea supporters wave flags in the crowd ahead of the English FA Community Shield football match between Arsenal and Chelsea at Wembley Stadium
Cheslea supporters wave flags in the crowd ahead of the English FA Community Shield football match between Arsenal and Chelsea at Wembley Stadium - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2022
عضو شوید
تاد بوهلی مالک جدید چلسی به خاطر انجام برخی معاملات احتمالی با بارسلونا، به بارسلون سفر کرد.
به گزارش اسپوتنیک؛ داستان معاشقه‌ی چلسی و بارسلونا را تمامی نیست.
بعد از انجام مراسم معارفه رسمی آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی آبی‌ها؛ تاد بولی مالک چلسی به کاتالونیا رفت. او و بهداد اقبالی با متئو آلمانی مدیر بارسلونا، جوردی کرایف مشاور و خوان لاپورتا رییس باشگاه دیدار کرد ولی تا هنوز رسمی خروجی و یا دخولی بین دو طرف گزارش نشده است.
بارسا علاقمند به جذب سزار آزپیلیکوئتا و مارکوس آلونسو نیز است و آماده است به جای پرداخت رقم کامل؛ بازیکنانی را شامل بخشی از انتقال هر دو نماید.
به نظر می‌رسد در این جلسه نام سرجینو دست مدافع کناری و آمریکایی و ممفیس دیپای ستاره‌ی هالندی، در میان اسامی پیشنهادی مطرح شده است.
البته چلسی همچنان به جذب فرانکی دی‌یونگ نیز علاقمند است و تاد بولی در جریان این ملاقات علاقه‌ی شدید توماس توخل به بازیکن را مطرح کرده است.
اما خود دی یونگ ترجیح می‌دهد زیر نظر اریک تن هاگ در منچستریونایتد بازی کند و باشگاه‌های بارسا و منچستر تقریبا بر سر انتقال 70 میلیونی توافق کرده‌اند و بر خلاف انتظار؛ خبری از مطرح شدن نام عثمان دمبله ستاره فرانسوی و جوان بلوگرانا در جریان مذاکرات حضوری گزارش نشده است که با این امر آینده او همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала