Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برخورد نادرست پولیس با خانوادۀ کلوپ در شب فینال لیگ قهرمانان

© REUTERS / Juan MedinaТренер ФК "Ливерпуль" Юрген Клопп спорит с представителем UEFA
Тренер ФК Ливерпуль Юрген Клопп спорит с представителем UEFA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2022
عضو شوید
در هرج و مرج که قبل از فینال لیگ قهرمانان اروپا در پاریس به وجود آمده بود، خانوادۀ یورگن کلوپ از سوی پولیس اذیت شده بودند.
به گزارش اسپوتنیک، فینال فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا بین لیورپول و رئال‌مادرید به دلیل تلاش صدها هوادار برای ورود به ورزشگاه پارک د پرانس، با 36 دقیقه تاخیر برگزار شد و در نهایت کهکشانی‌ها با شکست سرخ‌ها برای چهاردهمین بار عنوان قهرمانی را از آن خود کردند.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول، اکنون و پس از چند ماه از این اتفاق اذعان کرده است که برخی از اعضای خانواده او در میان انبوه تماشاگرانی بودند که سعی داشتند وارد پارک دو پرنس شوند و از سوی پولیس اذیت شده‌اند.
سرمربی آلمانی در مصاحبه‌ با وب سایت رسمی باشگاه، اتفاقات روز 28 می را توصیف کرد و اظهار داشت که اعضای خانواده‌اش قبل از ورود به ورزشگاه ترس زیادی احساس کردند و حتی دستگیر شده‌اند.
کلوپ گفت:" چیزهای مختلفی برای صحبت کردن وجود دارد. فکر می‌کنم صحبت درباره برخی از آن‌ها منطقی نیست زیرا تحقیقات در حال انجام است. من دست اول از خانواده‌ام شنیدم زیرا آن‌ها در میانه همه اتفاقات بودند. آن‌ها قبل از بازی به من پیام دادند، "ما وارد ورزشگاه می‌شویم، موفق باشید" مانند این، اما آن‌ها تقریباً یک ساعت و نیم با حضور در استادیوم فاصله داشتند. آنچه برای آنها اتفاق افتاد تقریباً برای همه اتفاق افتاد. دو یا سه نفری که با آنها صحبت کردم خوش شانس بودند، وارد شدند و منتظر بودند. هیچ یک از هواداران لیورپول در جای اشتباهی وجود نداشت. مکان‌های زیادی وجود داشت که قطعاً توسط افرادی بدون تکت اشغال شده بود اما آن‌ها طرفدار لیورپول نبودند."
کلوپ با مرور اتفاقات پاریس به این نتیجه رسید که با توجه به اینکه همسرش در نتیجه اتفاقات رخ داده چقدر خسته به نظر می رسد، شکست در بازی مقابل رئال مادرید در واقع کمترین مشکل آن شب در پایتخت فرانسه بود.
کلوپ در ادامه گفت:" ما باید مطمئن شویم که اصلاً این اتفاق تکرار نمی‌شود. چگونه گفتم: کوچکترین مشکل بعد از چنین بازی این است که ما بازی را باختیم. این همه چیز را می‌گوید. به همین دلیل است که همه، مقامات، باید مطمئن شوند که این اتفاق دیگر تکرار نمی شود. واضح بود که مشکلات فراوان بود. فکر می‌کنم در پاریس، مقامات در مورد مسائل منطقه‌ای آنجا می‌دانستند. به هر حال، یوفا خیلی سریع تصمیم گرفت که در پاریس باشد. این اولین باری نیست که یوفا و پاریس با هم کار می‌کنند. من 100 درصد مطمئن هستم که هیچ کس عمدا اشتباه نکرده است."
کلوپ در حالی در این مورد صحبت کرده که مقامات بار پاریس‌ بار بار بابت اتفاق آن شب عذرخواهی کردند و یوفا نیز از افراد متضرر دلجویی کرده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала