جبهه آزادگان: سایت وزارت دفاع طالبان را هک کردیم

© Photo / SIGAR / SIGARساختمان وزارت دفاع ملی افغانستان
ساختمان وزارت دفاع ملی افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2022
عضو شوید
جبهه آزادگان با نشر خبرنامه ای از هک کردن سایت وزارت دفاع گروه طالبان خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادگان با نشر خبرنامه ای درباره هک کردن سایت وزارت دفاع طالبان نوشت: هکران ما در اولین اقدام هدفمند سایت وزارت دفاع گروه ترورستی طالبان را هک و به طور کامل از بین بردند.
این جبهه نوشته است، که طالبان برای تبلیغات جهانی و کوشش برای کسب مشروعیت از این سایت استفاده زیاد میکردند و این سایت به سطح جهانی معروف و مورد اعتماد رسانه های بزرگ خارجی بود که به فضل الله از بین برده شد.
این جبهه در ادامه نوشته است، که منتظر پاک سازی یوتیوب و فیسبوک های غلامان پاکستان و ویب سایت های دیگر این گروه وحشی نیز بزودی باشید. ما از هر طریق ممکن به این گروه وحشی و خونخوار ضربه میزنیم و تا حد توان فرض خود را در قبال مادر وطن ادا میکنیم و در این راه به حمایت و تشویق برای اشتراک گذاری این اخبار نیاز مندیم پس باما استوار بمانید.
دیروز هم این جبهه با نشر خبرنامه ای ادعا کرده بود، که حوالی ساعت ۲ شب گذشته مورخ ۱۶بر ۱۷ سرطان ۱۴۰۱ ه خورشیدی، نیروهای ویژه‌ی عملیاتی جبهه‌ی ملی آزادگان، پاسگاه‌های گروه تروریستی طالبان را در قریه‌های نوآباد و اندرابی‌های ولسوالی خان‌آباد ولایت کندز مورد حمله قرار دادند. در نتیجه‌ی این عملیات‌های موفقانه، ۱۷ تن از تروریستان طالب کشته شده و شمار زیادی از آنان که شمار شان به ۱۸ تن می‌رسد زخم برداشته‌اند. یک دیپوی سلاح این گروه در نو آباد کاملا از بین برده شده و چندین عراده موتر های تانک و رینجر این گروه نیز در این عملیات ها ازبین برده شده است.
یادآوری می کنیم، که جبهه آزادگان تاکنون چند عملیات را به دوش گرفته که برخی از آنها را گروه داعش پس از آن با نشر فیلمی به دوش گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала