جبهه آزادگان: ۱۷ جنگجوی طالبان را در کندز کشتیم

© Azadegan Frontجبهه آزادگان: ۱۷ جنگجوی طالبان را در کندز کشتیم
جبهه آزادگان: ۱۷ جنگجوی طالبان را در کندز کشتیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2022
عضو شوید
جبهه آزادگان با انتشار خبرنامه ای از کشته و زخمی شدن بیش سی تن جنگجویان گروه طالبان در کندز خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، جبهه آزادگان دیروز با خبرنامه ای از یورش چریکهای این جبهه بر جنگجویان گروه طالبان در ولایت کندز خبر داده نوشت: نزدیکای ساعت ۲ شب گذشته مورخ ۱۶بر ۱۷ سرطان ۱۴۰۱خورشیدی، نیروهای ویژه‌ی عملیاتی جبهه‌ی ملی آزادگان، پاسگاه‌های گروه تروریستی طالبان را در قریه‌های نوآباد و اندرابی‌های ولسوالی خان‌آباد ولایت کندز مورد حمله قرار دادند.
ساختمان وزارت دفاع ملی افغانستان  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2022
جبهه آزادگان: سایت وزارت دفاع طالبان را هک کردیم
این جبهه درباره تلفات جنگجویان گروه طالبان نوشته است، که در نتیجه‌ی این عملیات‌های موفقانه، ۱۷ تن از تروریستان طالب کشته شده و شمار زیادی از آنان که شمار شان به ۱۸ تن می‌رسد زخم برداشته‌اند. یک دیپوی سلاح این گروه در نو آباد کاملا از بین برده شده و چندین عراده موتر های تانک و رنجر این گروه نیز در این عملیات ها ازبین برده شده است.
در پایان این خبرنامه آمده است، که همان گونه که بارها هشدار داده بودیم، طالبان تروریست باید بدانند که در هیچ نقطه‌ی افغانستان از حملات نیروهای دلیر جبهه‌ی ملی آزادگان در امان نخواهند بود. به گروه تروریستی طالبان یک‌بار دیگر هشدار می‌دهیم که از ظلم و شکنجه‌‌ علیه مردم دست بردارند؛ فریب رهبران خاین و جنایتکار خویش را نخورند و سلاح خویش را به زمین بگذارند. زیرا به توفیق الهی و اراده‌ی مردم، رژیم سفاک و خودکامه‌ی طالبان به زودی دچار زوال و نابودی خواهد شد.
یادآوری می کنیم، که جبهه آزادگان تاکنون ادعای یورش بر جنگجویان گروه طالبان را به دوش گرفته که پس از چند روز برخی این یورش ها را گروه تروریستی داعش هم با انتشار ویدیو به دوش گرفته است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала