پیشکش 368 میلیون دالری امریکا به اوکراین

© Sputnik / Russian Foreign Ministry /  مراجعه به بانک تصاویر Государственный секретарь США Энтони Блинкен во время встречи с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым на полях Арктического совета в Рейкьявике
Государственный секретарь США Энтони Блинкен во время встречи с министром иностранных дел РФ Сергеем Лавровым на полях Арктического совета в Рейкьявике - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2022
عضو شوید
ایالات متحده امریکا بیش از 368 میلیون دالر کمک بشردوستانه اضافی به اوکراین پیشکش می کند.
به گزارش اسپوتنیک، انتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده امریکا گفت، که کشورش بیش از 368 میلیون دالر کمک بشردوستانه اضافی به اوکراین ارائه خواهد کرد.
Флаги США и НАТО у штаб-квартиры НАТО в Брюсселе. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2022
گفت و گوی پنهانی امریکا و متحدانش درباره پایان دادن درگیری ها در اوکراین
لینکن همچنین گفت، که در جریان دیدار با وانگ یی، همتای چینی خود در اندونزیا، درباره عملیات ویژه روسیه در اوکراین گفتگو کرده است.
به گفته بلینکن، وی به رئیس وزارت خارجه چین از نزدیک شدن چین به فدراسیون روسیه ابراز نگرانی کرد.
یادآوری می کنیم، که روسیه در 24 فیبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند" نامیده است. پوتین خاطرنشان کرد، این عملیات برای این منظور برنامه ریزی شده است، که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی مسئول "جنایت های خونین در برابر غیرنظامیان" در دونباس را به دادگاه بکشانند. به گفته رئیس جمهور فدراسیون روسیه، هدف نهایی عملیات نظامی ویژه، آزادسازی دونباس و ایجاد شرایطی است که امنیت خود روسیه را تضمین کند.
به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، نیروهای مسلح تنها به زیرساخت های نظامی و نیروهای اوکراینی حمله می کنند. غرب چندین بسته تحریمی علیه فدراسیون روسیه به دلیل اوکراین وضع کرده است. رئیس‌جمهور روسیه پیش‌تر اعلام کرده بود، که سیاست مهار و تضعیف روسیه راهبرد بلندمدت غرب است و تحریم‌ها ضربه جدی به کل اقتصاد جهانی وارد کرده است. به گفته وی، هدف اصلی غرب بدتر کردن زندگی میلیون ها انسان است. پوتین همچنین گفت، که ایالات متحده و اتحادیه اروپا عملاً به تعهدات خود در قبال روسیه عمل نکرده اند و ذخایر ارزی این کشور را بسته کرده اند. وی افزود: رویدادهای کنونی بر سلطه جهانی غرب هم در سیاست و هم در اقتصاد خط می کشند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала