گفت و گوی پنهانی امریکا و متحدانش درباره پایان دادن درگیری ها در اوکراین

© Sputnik / Alexei Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Флаги США и НАТО у штаб-квартиры НАТО в Брюсселе.
Флаги США и НАТО у штаб-квартиры НАТО в Брюсселе. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2022
عضو شوید
رسانه های کشورهای غربی گزارش داده اند، که ایالات متحده و متحدانش پنهانی درباره پایان دادن به درگیری در اوکراین گفت و گو می کنند.
به گزارش اسپوتنیک، روزنامه آلمانی ولت نوشته است، که ایالات متحده و متحدان کلیدی اروپایی آن به طور پنهانی درباره راه های دیپلماتیک برای پایان دادن به درگیری در اوکراین گفت و گو می کنند. به نظر می رسد رایزنی های محرمانه بین ایالات متحده و متحدان کلیدی اروپایی اش برای بررسی راه های دیپلماتیک برای پایان دادن به جنگ در جریان است. اما تاکنون جزئیات در اینباره داده نشده است.
استخدام اجیران امریکایی برای قتل سیاستمداران در شرق نزدیک  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2022
تلاش امریکا از حمایت اجیران مسلح اسیر شده‌اش در اوکراین
به گفته نویسنده مقاله، پیدا کردن دلیل هایی "سرگردانی" غرب دشوار نیست: بیشتر رای دهندگان اروپایی طرفدار "راه حل دیپلماتیک" برای مناقشه هستند.
یادآوری می کنیم، که روسیه در 24 فیبروری عملیات نظامی خود را در اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور ولادیمیر پوتین هدف آن را "پشتیبانی از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند".
به گفته وزارت دفاع فدراسیون روسیه، از 25 مارچ، نیروهای مسلح وظایف اصلی مرحله اول را تکمیل کردند - آنها پتانسیل رزمی اوکراین را به میزان قابل توجهی کاهش دادند. هدف اصلی در بخش نظامی روسیه آزادسازی دونباس نام داشت. به طور خاص، ولنوواخا، یک مرکز منطقه ای مهم راهبردی در جنوب دونتسک، ماریوپل، بزرگترین شهر در ساحل دریای آزوف، و سویاتوگورسک، که یک صومعه بزرگ ارتدکس با وضعیت لاورا را در خود جای داده است، آزاد شده اند. جمهوری خلق دونتسک در 3 جون، با تصرف لیسیچانسک و شهرک های اطراف، اعلام کرد، که کل قلمرو جمهوری خلق لوهانسک آزاد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала