Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خانه‌تکانی به سبک "گالتیه"؛ 11 بازیکن در فهرست فروش پی‌اس‌جی

CC BY-SA 4.0 / Frenchyfoot / Parc des Princes - vue de la facadeParc des Princes - vue de la facade
Parc des Princes - vue de la facade - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2022
عضو شوید
سرمربی جدید پاریسن‌جرمن، 11 بازیکن را در فهرست فروش قرار داده و به آن‌ها در برنامه‌هایش جایی ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن با وجود این که ستاره‌های بزرگی در اختیار داشت، فصل گذشته در اروپا به موفقیت نرسید و همین موضوع سبب شد تا مدیران باشگاه به فکر تغییرات اساسی باشند و تیم جدید تشکیل دهند.
آن‌ها برای رسیدن به این هدف مائوریسیو پوچتینو را اخراج کردند و کریستوف گالتیه را جانشین سرمربی آرجانتینی ساختند. این مربی فرانسوی که از چند روز به اینسو هدایت پاریسی‌ها را به عهده گرفته است، تلاش دارد تا این تیم مطابق برنامه‌های خودش برای فصل جدید آماده بسازد و ستاره‌هایی که ایده‌هایش هم‌خوانی ندارند، به فروش برساند و به جای آن‌ها مهره‌های مورد نظرش را جذب کند.
طبق گزارش رسانه‌های فرانسوی، گالتیه روی نام 11 بازیکن خط کشیده و این بازیکن تا پایان پنجره‌ نقل‌وانتقالات فروخته خواهند شد. ستاره‌هایی چون ورجینیو واینالدوم، عبدو دیالو، ادریسا گوئیه، لاوین کورزاوا، یولیان دراکسلر، لئاندرو پاردس، مائورو ایکاردی، آندر هررا، تیلو کهرر، دانیلو پریرا و اریک ابیمبه، 11 بازیکنی اند که فروخته خواهند شد و به جای آن‌ها بازیکنان جدید جذب خواهد شد.
پی‌اس‌جی به بازیکنان زیادی علاقه دارد و مدیران این باشگاه تلاش دارند تا آن‌ها را به درخواست مربی جدید به خدمت بگیرند. لواندوفسکی و ریناتو سانچز دو بازیکنی اند که این روزها با پی‌اس‌جی لینک شده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала