رهبران حزب های سریلانکا خواهان کناره گیری رئیس جمهور این کشور شدند

© AP Photo / Eranga JayawardenaПрезидент Шри-Ланки Готабая Раджапакса
Президент Шри-Ланки Готабая Раджапакса - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2022
عضو شوید
رهبران حزب های سیاسی سریلانکا از رئیس جمهور این کشور خواسته اند تا از مقامش کناره گیری کند.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه ها گزارش داده اند، که رهبران حزب های سیاسی سریلانکا از رئیس جمهور این کشور خواسته است تا از مقامش کناره گیری کند.
گزارش شده است، که در نشستی از رهبران حزب ها به ریاست رئیس مجلس تصمیم گرفته ش،د که گوتابایا راجاپاکسا رئیس جمهور این کشور باید کناره گیری کند.
Полиция использует водометы для разгона фермеров, участвующих в антиправительственной акции протеста с требованием отставки президента Шри-Ланки из-за продолжающегося экономического кризиса в стране - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2022
یورش معترضان به اقامتگاه رئیس جمهور سریلانکا
در همین حال، نخست وزیر سریلانکا در بحبوحه اعتراضات، رهبران حزب را تشکیل جلسه اضطراری داد.
رانیل ویکرمسینگه، نخست وزیر سریلانکا، در بحبوحه اعتراضات در پایتخت، یک نشست اضطراری با رهبران حزب های این کشور برگزار کرد.
بر پایه این گزارش، منظور بحث درباره وضعیت و یافتن راه حلی سریع، رانیل ویکرمسینگه، نخست وزیر این کشور، نشست اضطراری رهبران حزب ها را فراخواند. وی همچنین از رئیس مجلس خواسته است، تا جلسه مجلس نمایندگان را تشکیل دهد". همانطور که خبرگزاری فرانسه پیشتر گزارش داده بود، معترضان در سریلانکا محل اقامت رئیس جمهور گوتابای راجاپاکسا را ​​محاصره کرده و کنترل آن را به دست گرفتند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала