اسلحه‌ای که شینزو آبه با آن به قتل رسید قابلیت شلیک شش گلوله را در یک زمان دارد

© AFP 2023 / STRПолицейский повалил на землю мужчину, стрелявшего по бывшему премьер-министру Японии Синдзо Абэ на станции Ямато Сайдайдзи в городе Нара (8 июля 2022). Япония
Полицейский повалил на землю мужчину, стрелявшего по бывшему премьер-министру Японии Синдзо Абэ на станции Ямато Сайдайдзи в городе Нара (8 июля 2022). Япония - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2022
عضو شوید
براساس گزارش رادیو تلویزیون ان‌اچ‌کی جاپان به نقل از منابع تحقیقاتی گزارش داد که سلاح گرم دست ساز که شینزو آبه، نخست‌وزیر سابق جاپان با آن به قتل رسید، قادر به شلیک شش مرمی (گلوله) در یک زمان بود.
به گزارش اسپوتنیک، صبح امروز تتسویا یاماگامی 41 ساله بازداشت شده به دادستان تحویل داده شد. او به قتل متهم شده است.
این مرد جاپانی در جریان بازجویی گفته است که اسلحه او از دو لوله فلزی ساخته شده و هر لوله‌ها با لنت برق به هم بسته شده بودند و در هر لوله فلزی یک کپسول با شش مرمی قرار داده شده بود.
این شبکه تلویزیونی به نقل از متهم می‌گوید: "یک کپسول حاوی شش مرمی در یک لوله فلزی با باروت قرار گرفته بود. مکانیزمی بود که می‌توانست شش مرمی را همزمان شلیک کند".
یاماگامی همچنین گفته است که چنین سلاحی را ساخته است زیرا خطر خطا وجود داشت. به گفته این مرد، او انواع مختلفی این از سلاح را با سه، پنج و شش لوله‌یی ساخته است.
Премьер-министр Японии Синдзо Абэ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2022
ویدیو جدید از لحظه ترور شینزو آبه که نشان می‌دهد مرمی اول خطا رفته
همانطور که مشخص شد، بر روی موتری که در 20 متری محل حمله به نخست‌وزیر سابق پارک شده بود، سوراخ‌های مرمی نیز مشاهده شده است.
شینزو آبه نخست وزیر پیشین جاپان در هنگام سخنرانی در یک کمپین انتخاباتی در شهر غربی نارا ترور شد و درگذشت.
به گفته مقامات در جاپان، آبه 67 ساله بعد از اینکه مورد اصابت گلوله قرار گرفت دچار حمله قلبی شده است و این بدان معنا بود که وی نفس نکشیده و قلبش از کار افتاده است، هر چند با هلیکوپتر به شفاخانه منتقل شده بود. آبه بر اثر شدت جراحات ناشی از اصابت گلوله جان باخت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала