Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

غیررسمی؛ پوگبا به یووه بازگشت+ عکس/ویدیو

© AP Photo / Jon SuperManchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018
Manchester United's Paul Pogba applauds the fans as he takes part in the warm up prior to the start of the English Premier League soccer match between Manchester United and Leicester City at Old Trafford, in Manchester, England, Friday, Aug. 10, 2018 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2022
عضو شوید
پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد به صورت رایگان به یوونتوس بازگشت خود را قطعی ساخت.
به گزارش اسپوتنیک؛ پل پوگبا هافبک فرانسوی سابق منچستریونایتد که با پایان قراردادش از این تیم جدا شد، روز یکشنبه برای اولین بار در شش سال گذشته با پیراهن یوونتوس دیده شد. تصاویری از این بازیکن را یوونتوس در کنار لئوناردو بونوچی و مانوئل لوکاتلی منتشر کرد.
این بازیکن 29 ساله روز شنبه برای تکمیل تست پزشکی خود در این باشگاه به ایتالیا رفت و حالا پس از شش سال بدبختی در اولدترافورد در آستانه بازگشت به یوونتوس است.
غول ایتالیا در سال 2016 پوگبا را با مبلغ 89 میلیون پوند به منچستریونایتد فروخت و پس از پایان قراردادش در ماه جون، به صورت رایگان با این هافبک کنار آمد.
پوگبا روز شنبه در هنگام ورود به تورین مورد استقبال هزاران هوادار یووه قرار گرفت.
او با خوشحالی چندین امضا داد اما وقتی پیراهن منچستریونایتد جلوی او قرار گرفت، انگشت خود را با وقاحت تکان داد و از امضای آن امتناع کرد.
پوگبا در آخرین فصل حضورش در اولدترافورد تنها 16 بار در لیگ برتر شروع کرد و یک گل و 9 پاس گل فرستاد اما وی در آخرین حضورش در تورین، در 177 بازی 34 گل زد و 40 پاس گل داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала