وزارت دفاع روسیه: سه جنگندۀ اوکراینی سرنگون شدند

© Sputnik / Наталья Селиверстова /  مراجعه به بانک تصاویر Флаг на здании министерства обороны РФ на Фрунзенской набережной в Москве
Флаг на здании министерства обороны РФ на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه، 10 جولای، اعلام کرد که طی یک روز گذشته، جنگنده سوخو35اس نیروی هوافضای روسیه دو جنگنده سوخو-25 و یک فروند جنگنده میگ-29 اوکراینی را در منطقه خارکف و جمهوری مردمی دونتسک سرنگون کرده‌است.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه گفت: "جنگنده‌های سوخو-35 نیروی هوافضای روسیه دو فروند جنگنده سوخو-25 نیروی هوایی اوکراین در آسمان بارونکوو در منطقه خارکف و ترویتسکویه دونتسک سرنگون کردند و همچنین یک فروند جنگنده میگ-29 در منطقه کراسنوپلیه در جمهوری خلق دونتسک سرنگون شد".
گفتنی است، روسیه بامداد روز 24 فبروری با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس‌جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی‌یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می دهد و غیرنظامیان را هیچ خطری تهدید نمی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала