Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عزم راسخ مندز برای "بارسایی کردن" برناردو

© REUTERS / Phil Noble Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче "Манчестер Сити" – "Манчестер Юнайтед"
Бернарду Силва и Рахим Стерлинг реагируют во время пенальти на матче Манчестер Сити – Манчестер Юнайтед  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2022
عضو شوید
مدیر برنامه‌های هافبک منچسترسیتی امیدوار است این بازیکن به بارسلونا ملحق شود.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا قصد دارد تا با فروش فرنکی دیونگ جا و هزینه کافی برای خرید برناردو سیلوا را کسب کند.
به نقل از موندو دیپورتیوو، خوان لاپورتا رئیس باشگاه بارسلونا و جورج مندزمدیر برنامه برناردو سیلوا یک هفته قبل در خانه رئیس باشگاه بارسلونا با یکدیگر دیدار کردند.
در این دیدار که متئو آلمانی در آن حضور نداشت اما بقیه سران بارسا حاضر بودند، لاپورتا و مندز در مورد وضعیت چندین بازیکن صحبت کردند و مهم ترین بازیکنی که مورد بحث قرار گرفت، برناردو سیلوا بود.
این در حقیقت دومین ملاقات میان سران بارسلونا و سوپرایجنت مشهور دنیای فوتبال طی هفته های اخیر به حساب می آید.
جورج مندز برای انتقال هافبک پرتگالی منچسترسیتی به بارسلونا مصمم است و خود بازیکن هم علاقه اش برای بازی در نیوکمپ را به گوش مدیران باشگاه آبی رنگ شهر منچستر رسانده است.
منچسترسیتی با پیشنهاد کمتر از 100 میلیون یورو حتی پای میز مذاکره هم نخواهد آمد و پرداخت این رقم برای بلوگرانا شدنی نیست چون بارسلونا بخشی از پول فروش فرنکی دی یونگ را از قبل به انتقال روبرت لواندوفسکی اختصاص داده است.
خوان لاپورتا و جورج مندز می خواهند طی دو تا سه سال با پرداخت مبلغی که حدودا میان 90 الی 100 میلیون یورو برآورد می شود، منچسترسیتی را برای رقم خوردن این انتقال راضی کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала