قصد اتحادیه اروپا برای ساخت یک پناهگاه‌ برای مذاکرات محرمانه در بروکسل

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر Флаги Евросоюза в Брюсселе
Флаги Евросоюза в Брюсселе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.07.2022
عضو شوید
نشریه EUobserver گزارش داد که اتحادیه اروپا قصد دارد یک پناهگاه برای مذاکرات محرمانه در بروکسل بسازد که "محافظت از جاسوسان" روسیه و سایر کشورها باشد.
به گزارش اسپوتنیک، اتحادیه اروپا یادداشت مربوطه را منتشر کرده است که نشان می‌دهد ساخت این پناهگاه هشت میلیون یورو هزینه خواهد داشت. این پناهگاه می‌تواند حدود 10 نفر از جمله رهبران کشورهای اروپایی، منشی‌ها و کارکنان خدمات را در خود جای دهد. انتظار می‌رود که هر بازدیدکننده تلفون، لپ‌تاپ، ساعت هوشمند و سایر وسایل برقی را در جعبه‌های مخصوص ضدصدا بگذارد.
این نشریه تاکید می‌کند که سالن باید تا سال 2024 میلادی، در مجموعه ساختمان شورای اتحادیه اروپا در بروکسل، جایی که اجلاس سران برگزار می‌شود، ساخته شود. مکان دقیق هنوز انتخاب نشده است.
خاطرنشان می‌شود که تمام تلاش کارکنان پناهگاه این است که اطمینان حاصل شود که هیچ کس دستگاه‌های شنود را به اتاق نمی‌آورد. برای انجام این کار، تمرینات ویژه‌ای انجام می‌شود که در آن پرسنل امنیتی باید تمام دستگاه‌های شنود پنهان را پیدا کنند.
علاوه براین، این نشریه می‌گوید که در ماه اپریل، دو متخصص روسی در میان 39 جاسوس دیگر که خود را به عنوان دیپلمات در سفارت و قنسولگری بلجیم وانمود می‌کردند، اخراج شدند. پناهگاه مذاکرات محرمانه باید به "مکانی تبدیل شود که در آن خطر نشت اطلاعات وجود نداشته باشد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала