Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال حضور ستاره سابق بارسا در لیگ امریکا

© REUTERS / Albert GeaLuis Suárez, futbolista uruguayo
Luis Suárez, futbolista uruguayo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عضو شوید
طبق گزارش‌ها، ممکن است لوئیس سوارز را از فصل آینده در لیگ فوتبال امریکا ببینیم.
به گزارش اسپوتنیک، ماه گذشته بود که باشگاه اتلتیکومادرید رسما اعلام کرد دوران دو ساله حضور لوییس سوارز در این باشگاه به اتمام رسیده و طرفین برای قطع همکاری توافق کرده اند.
در این مدت شایعات زیادی در مورد احتمال بازگشت لوییس سوارز به آمریکای جنوبی و باشگاه ریورپلاته مطرح شد. اما عدم راهیابی این تیم آرجنتینی به کوپا لیبرتادورس، باعث منتفی شدن انتقال لوییس سوارز به ریورپلاته شده است.
در خبر جدید اما "ESPN" گزارش داده که سوارز 35 ساله پیشنهاد‌های زیادی از تیم‌های مختلف حاضر در MLS دریافت کرده و احتمال انتقال او به آمریکا وجود دارد.
لوییس سوارز همچنان به عنوان بازیکن آزاد در دسترس است و ترجیح او ماندن در اروپاست؛ او پیش از این، پیشنهاد ریورپلاته را رد کرده بود.
سوارز چندی پیش تایید کرد که احتمال دوباره همبازی شدن با لیونل مسی در اینترمیامی برایش بسیار جذاب است. بعد از آن بود که شایعاتی گسترده درباره احتمال انتقال ابرستاره آرژانتینی به باشگاه دیوید بکام مطرح شد. شایعاتی که همچنان ادامه دارد.
سوارز و مسی در بارسلونا بین سال‌های 2014 تا 2020 جام‌های متعددی ازجمله چهار قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا را به دست آوردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала