Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمرینات طاقت فرسای کونته برای تاتنهام؛ کین و سون ضعف کردند+ ویدیو

© REUTERS / NEIL HALLهری کین بازیکن تاتنهام Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance
هری کین بازیکن تاتنهام    Premier League - Tottenham Hotspur v West Ham United - Tottenham Hotspur Stadium, London, Britain - October 18, 2020 Tottenham Hotspur's Harry Kane reacts after a missed chance - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عضو شوید
تمرینات طاقت فرسای تیم کونته برای بازیکنان تاتنهام در هوای گرم سئول؛ سبب شد تا سون هیونگ-مین و هری کین به زمین بیفتند.
به گزارش اسپوتنیک؛ از امروز تمرینات تیم تاتنهام در تور پیش فصل سئول کوریای جنوبی آغاز شد. در این تمرینات؛ آنتونیو کونته چنان بر بازیکنان‌اش فشار وارد کرد که همه متحیر شدند.
رسانه‌ای سان گزارش کرده که رژیم سخت تمرینی کونته باعث شد حتی هری کین و سون هیونگ-مین روی زمین سقوط کرد.
تمرینات تاتنهام در حالی در مقابل 6000 هوادار در ورزشگاه جام جهانی سئول برگزار شده که ستاره‌ها برای دو ساعت تمرینات طاقت فرسا را سپری کردند که برای اکثر بازیکنان تاتنهام خیلی زیاد بود.
دژان کولوسفسکی وینگر سویدنی در همان ابتدا که با مشکل ساق پای احتمالی در 30 دقیقه اول از تونل پایین رفت، مصدوم شد.
در ابتدا به نظر می‌رسید که بازیکنان با روش‌های تمرینی کونته حتی در شرایط مرطوب کوریای جنوبی هم پیش می‌روند اما اکثر بازیکنان نتوانستند تمام زمین را بدوند و به طور خاص کین و سون با مشکل مواجه شدند.
کونته با مربی تناسب اندام‌اش جیان پیرو ونترونه به بازیکنانش دستور داد تا 42 دور از زمین 105 متری را انجام دهند. به بازیکنانی که به تازگی از مسابقات بین المللی بازگشته بودند، دستور داده شد که به جای آن 30 دور انجام دهند.
کین زودتر از دیگران به زانو درآمد و هیونگ-مین نیز اشاره به درد داشت و خودش را روی چمن انداخت و با پشتش غلتید. این دو در نهایت تمرین را به سختی به پایان رساندند.
خرید جدید باشگاه "ایو بیسوما" نیز ناخوشایند به نظر می‌رسید و مجبور شد روی زمین بنشیند، زیرا در سومین جلسه اسپرز در کمتر از 24 ساعت در شرق دور شرکت کرده بود.
کوارتت داوینسون سانچز، پاپ ماتار سار، برایان گیل و تروی پاروت در طول رژیم تمرینی بی رحمانه‌ی کونته فوق العاده بودند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала