Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حضور دمبله در بارسلونا برای امضأ قرارداد جدید+ عکس

© AP Photo / Manu Fernandezعثمان دمبله مهاجم بارسلونا
عثمان دمبله مهاجم بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عضو شوید
عثمان دمبله ستاره فرانسوی، همین اکنون در بارسلونا حضور دارد و در ساعات آینده قرارداد جدیدی با بلوگرانا امضا خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رابطه بین عثمان دمبله و مسئولان باشگاه بارسلونا بهبود یافته و طرفین برای تمدید قرارداد به توافق رسیده‌اند. طبق گزارش‌ها، قرارداد جدید به مدت 2 سال یعنی تا سال 2024 است و دستمزد ستاره فرانسوی 40 درصد کاهش یافته است.
در همین حال رسانه‌‎های اسپانیایی مدعی شده‌اند که دمبله در بارسلونا حضور دارد و منتظر تماس مدیران باشگاه بارسلونا است قرارداد جدید را به امضأ برساند.
این موضوع را فابریزیو رومانو نیز تایید می‌کند و مدعی است که تمدید دمبله روی روند جذب رافینیای برازیلی هیچ تأثیر منفی ندارد. عثمان دمبله که 4 سال قبل به بارسلونا پیوست، در سه سال آخر درگیر مصدومیت ها بود و فصل گذشته توانست 44 بازی انجام دهد و 11 گل نیز به ثمر برساند.
این مهاجم 25 ساله در نیمه دوم فصل گذشته ژاوی را تحت تاثیر قرار داد و 14 پاس گل داد تا بهترین پاستور لالیگا برای فصل 2021/22 شود. به همین دلیل ژاوی به بارسلونا فشار آورد تا به او قرارداد جدیدی پیشنهاد دهد.
یش از این گفته می‌شد که این ستاره فرانسوی می‌خواهد از بارسا جدا شود اما ژاوی هرناندز سرمربی این تیم تلاش بسیار زیادی انجام داد تا دمبله را در تیمش نگه دارد. ژاوی همچنین می‌خواهد روبرت لواندوفسکی و رافینیا را جذب کند تا مثلث هجومی بسیار مخوفی را برای فصل آینده آماده کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала