Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمان ویمبلدون در انتظار تایید حضورش در "تنیس آزاد آمریکا"

© REUTERS / PAUL CHILDSنواوک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان Tennis - Wimbledon - All England Lawn Tennis and Croquet Club, London, Britain - July 11, 2021 Serbia's Novak Djokovic celebrates with the trophy after winning his final match against Italy's Matteo Berrettini
نواوک جوکوویچ مرد شماره یک تنیس جهان   Tennis - Wimbledon - All England Lawn Tennis and Croquet Club, London, Britain - July 11, 2021 Serbia's Novak Djokovic celebrates with the trophy after winning his final match against Italy's Matteo Berrettini - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عضو شوید
نواک جوکوویچ که مخالف زدن واکسن کرونا است، حضورش در رقابت‌های تنیس آزاد آمریکا در هالۀ ابهام قرار دارد و منتظر پاسخ مسئولان این مسابقات است تا معافیتش تایید شود.
به گزارش اسپوتنیک، نواک جوکوویچ تنیسور صربستانی، شب گذشته موفق شد عنوان قهرمانی رقابت‌های ویمبلدون را از آن خود کند و با شکست کیریوس، هشتادوهشتمین قهرمانی و بیست‌ویکمین گرند اسلم خود را به دست آورد.
سال 2022 به بدترین شکل ممکن برای جوکوویچ آغاز شد و وی به دلیل نزدن واکسن از آسترالیا اخراج شد. این موضوع ضربۀ سنگین روحی به جوکو زد و بازگشتش به مسابقات هم چندان موفقیت آمیز نبود و فصل خاک نیز آنطور که انتظار داشت برایش پیش نرفت.
همه این‌ها باعث شده بود تا جوکوویچ زیر فشار وحشتناکی قرار بگیرد. فشاری که فقط با قهرمانی در یک گرند اسلم می‌توانست از زیر آن خارج شود و امروز این اتفاق افتاد‌ و حالا دوباره تنیسور صربستانی به روزها خوب بازگشته است.
این تنیسور صرب حالا به فکر رقابت‌های تنیس آزاد آمریکا است و امید دارد تا ایالات متحده معافیت وی از واکسن کرونا و حضورش در این رقابت‌ها را تایید کند.
جوکو که مخالف واکسن زدن است، درباره برنامه ادامه فصل پس از قهرمانی در ویمبلدون گفت:" چند هفته آینده به استراحت می‌پردازم و منتظر خبرهای خوب از آمریکا می‌مانم. خیلی دوست دارم که در آمریکا بازی کنم، اما اگر این اتفاق نیفتد، درباره برنامه‌ام [برای ادامه فصل] فکر خواهم کرد."
جوکوویچ در حالی به حضور در یو اس اوپن ابراز امیدواری کرده که مسئولان این مسابقات موضع روشن در مورد حضور تنیسور واکسن نشده ندارند و مشخص نیست که چه تصمیم در این مورد خواهند گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала