مکرون تهدید به استعفا شد

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه
امانوئل ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عضو شوید
فرانسه به دلیل "خیانت" به این کشور خواستار استعفای مکرون شد.
به گزارش اسپوتنیک، فرانسه به دلیل کمک به Uber در سال 2015 خواهان استعفای مکرون شده است.
امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، در سال 2015 زمانی که وزیر اقتصاد بود، از توسعه Uber در فرانسه حمایت کرد. به گزارش اکسپرس، در پس زمینه رسوایی که به راه افتاده، از مکرون خواسته شده است که استعفا دهد.
Президент РФ Владимир Путин и президент Франции Эммануэль Макрон во время встречи в резиденции президента Франции Форт Брегансон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.07.2022
افشا مذاکرات محرم مکرون با پوتین
فلوریان فیلیپو رهبر حزب میهن پرستان گفت که مکرون باید استعفا دهد! او به فرانسه، شرکت های خودش، دولت، عدالت و مردم خیانت می کند! برو بیرون! -
حزب اتحادیه ملی با فیلیپو موافقت کرد. جردن باردلا، عضو پارلمان اروپا گفت که ارتباط مکرون با Uber قابل انتظار است. بسیاری از سیاستمداران فرانسوی اکنون ادعا می کنند که "فرانسه توسط رئیس جمهور اداره نمی شود، بلکه توسط Uber اداره می گردد."
کمک مکرون به Uber پس از تعلیق عملیات پولیس در مرکز مارسی در سال 2015 در 10 جولای فاش شد. به گفته روزنامه نگاری تحقیقی، Uber سال ها قانون را زیر پا نموده و سیاستمداران در سراسر جهان را لابی کرده است. روزنامه نگاران همچنین مکاتبات شخصی بین تراویس کالانیک، بنیانگذار Uber و مکرون داشتند. به گزارش گاردین، رئیس جمهور فرانسه تمام تلاش خود را برای کمک به گسترش تکسی انبوه در این کشور انجام داد. او به شرکت قول "ساده سازی اساسی الزامات قانونی" را داد. "معامله" میان مکرون و مدیریت Uber در بحبوحه اعتراض رانندگان تکسی در پاریس انجام شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала