Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نرمش در رفتار لوا با بایرن؛ لهستانی فردا در تمرینات حاضر می‌شود

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عضو شوید
گزارش‌ها از اسپانیا می‌رساند که روبرت لواندوفسکی، فردا در تمرینات بایرن مونیخ حاضر خواهد شد اما همچنان اصرار به جدایی دارد.
به گزارش اسپوتنیک، روبرت لواندوفسکی مهاجم گُلزن بایرن مونیخ و بارسلونا چند هفته قبل بر سر قرارداد سه ساله به توافق رسیده اند. باشگاه بارسلونا حاضر است تا برای خرید وی 40 میلیون یورو هزینه کند در حالی که بایرن مونیخ حاضر نیست تا کمتر از 50 میلیون یورو دریافت کند.
با این حال به نظر می‌رسید که لوا برای جدایی دست به نافرمانی بزند و در تمرینات بایرن مونیخ حاضر نشود، اما رسانه‌های اسپانیایی می‌گوید که ستاره لهستانی چنین تصمیم ندارد و در تمرینات حاضر خواهد شد.
طبق گزارش نشریه رلِوو، لواندوفسکی فردا سه شنبه در تمرینات بایرن حضور پیدا می‌کند اما از تلاش برای پیوستن به بارسلونا دست نخواهد کشید.
بایرن هفته گذشته و پس از گذشت 49 روز از آخرین بازی فصل گذشته، با گروهی کوچک از بازیکنان آغاز کرد و بازیکنان به تدریج به تمرینات حاضر شدند. فردا آخرین فرصت برای حضور لوا است و این بازیکن براساس قرارداد مجبور است تا در تمرینات حضور یابد.
لوا در حالی فردا در تمرینات حاضر خواهد شد که تمایلی به حضور در این باشگاه ندارد و چند هفته قبل اعلام کرد که دوران حضور او در آلیانز آرنا به پایان رسیده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала