کانگرس خواهان حمله به روسیه و بلاروس شد

© Fotolia / Vichie81کانگرس امریکا
کانگرس امریکا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عضو شوید
کانگرس امریکا خواستار اجازه دادن به اوکراین برای حمله به اهداف نظامی روسیه و بلاروس شده است.
به گزارش اسپوتنیک، ماسارو مشاور امنیت کنگرس امریکا اظهار داشته است که باید به اوکراین اجازه حمله به تاسیسات نظامی روسیه و بلاروس داده شود.
در 10 جولای سال جاری، پل ماسارو، مشاور امنیت اروپا در کنگرس ایالات متحده، خواستار اجازه دادن به اوکراین برای حمله به اهداف نظامی در روسیه و بلاروس شد.
Флаги США и НАТО у штаб-квартиры НАТО в Брюсселе. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.07.2022
گفت و گوی پنهانی امریکا و متحدانش درباره پایان دادن درگیری ها در اوکراین
وی در توییتر خود نوشت: "به اوکراین باید اجازه داده شود تا به اهداف نظامی در بلاروس اشغالی، کریمه اشغالی و روسیه حمله کند".
پیش از این، این سیاستمدار گفته بود که پیروزی اوکراین در درگیری برای اروپایی ها و امریکایی ها خوب است. ماسارو همچنین معتقد است که HIMARS و راکت های دوربرد بیشتری باید در اختیار کیف قرار داده شود.
پیش از این، در 2 جولای، یگور چرنف، معاون پارلمان اوکراین، حمله با راکت های HIMARS که واشنگتن به کیف داده است به اهداف قلمرو روسیه را رد نکرد. او تأسیسات نظامی فدراسیون روسیه و هواپیماها در حریم هوایی روسیه را "اهداف مشروع برای اوکراین" خواند.
امریکا هشت مقام کلیدی بلاروس را تحریم کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.10.2020
امریکا هشت مقام کلیدی بلاروس را تحریم کرد
سرگئی ریابکوف معاون وزیر امور خارجه روسیه گفت که روسیه بسته جدید کمک نظامی امریکا به اوکراین را منفی ارزیابی می کند. وی تاکید کرد که هرگونه ارسال تسلیحات به کیف، صرف نظر از اینکه واشنگتن چگونه درباره آن بحث کند، خطر درگیری مستقیم بین روسیه و ایالات متحده را افزایش می دهد.
به گفته ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت خارجه روسیه، بحث درباره وعده های ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین مبنی بر عدم استفاده از دستگاه های راکتی امریکایی HIMARS برای حمله به اهدافی در روسیه بی فایده است. او گفت که "دیگر هیچ کس به سخنان زلنسکی و دیگر رهبران غربی باور نمی کند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала