Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نقل‌وانتقالات فوتبال اروپا؛ بارسا در یک‌قدمی خرید ستاره لیدزیونایتد+ عکس

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League CSKA - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عضو شوید
طبق گزارش‌ها، مدیران باشگاه لیدز برای فروش رافینیا، وینگر برازیلی، با باشگاه بارسلونا به توافق رسیدند.
به گزارش اسپوتنیک، روز گشذته فابیو رومانو گزارش کرده که رافینیا به سختی برای انتقال به بارسلونا می جنگد و از لیدز یونایتد خواسته است که هر چه سریع تر با پیشنهاد بارسلونا موافقت کند.
حالا روزنامه دیلی میل مدعی شده که مدیران لیدز و بارسلونا برای انتقال این بازیکن به نوکمپ با مبلغ 55 میلیون پوند به علاوه بند پاداش هشت میلیون پوندی به توافق رسیده‌اند تا او به هدفش برای پوشیدن پیراهن بارسا در فصل جدید رسیده باشد.
این وینگر برزیلی به مدیران لیدز اعلام کرده بود که ترجیح می‌دهد برای بارسا صبر کند و حاضر است با پیشنهادی کمتر به این تیم ملحق شود تا رویای پوشیدن پیراهن این تیم را که از کودکی علاقه زیادی به آن داشته به واقعیت تبدیل کند.
چلسی با پیشنهاد خود به لیدز توانسته بود در این رقابت پیشتاز باشد اما بارسا با ارائه یک پیشنهاد جدید و 60 میلیون پوندی موفق شد خود را دوباره برای خرید رافینیا جلو بیاندازد.
بارسا در روزهای گذشته توانست از فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن به عنوان خریدهای جدید خود رونمایی کند. این باشگاه در حال حاضر حدود 600 میلیون بدهی دارد و باید برای خریدهای جدید خودش، برخی بازیکنان خود را به فروش برساند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала