گشایش کتاب یادبود و ثبت پيام هاى تسليت به مناسبت درگذشت آبه در سفارت جاپان در مسکو

© Sputnik / Grigory Sysoev  /  مراجعه به بانک تصاویر Премьер-министр Японии Синдзо Абэ на территории кампуса ДВФУ на острове Русский
Премьер-министр Японии Синдзо Абэ на территории кампуса ДВФУ на острове Русский  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عضو شوید
شهروندان روسیه و دیگر کشورها به سفارت جاپان در مسکو می آیند تا در رابطه با مرگ شینزو آبه، نخست وزیر پیشین، ابراز همدردی کنند.
به گزارش اسپوتنیک، کتاب تسلیت در رابطه با درگذشت شینزو آبه، نخست وزیر پیشین جاپان در سفارت جاپان در مسکو گشایش یافت. شهروندان فدراسیون روسیه و سایر کشورها به سفارت جاپان در مسکو می آیند تا در رابطه با مرگ شینزو آبه، نخست وزیر اسبق، ابراز همدردی کنند.
در ورودی سفارت میزی با گل های داوودی سفید که به طور سنتی برای مراسم عزاداری آورده می شود و پرتره سیاستمدار آبه قرار دارد. پرچم در سفارت جاپان به حالت نیمه افراشته در آمده است.
اشرف غنی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.07.2022
پیام تسلیت غنی به مردم جاپان: جهان یک رهبر مهربان و شایسته خود را از دست داد
این کتاب در روزهای 11 و 12 جولای از ساعت 10:00 تا 13:00 و از ساعت 14:00 تا 17:00 به وقت مسکو در اختیار مردم قرار خواهد گرفت.
قابل ذکر است که سخنگوی ارشد دولت جاپان، روز دوشنبه، یازده مجولای، از سکتور امنیتی این کشور خواسته است تا خلاهای امنیتی در قتل شینزو آبه، نخست‌وزیر پیشین این‌ کشور را بررسی کند.
دبیر ارشد کابینه جاپان، در یک نشست توجیهی گفته که دولت گزارشی در‌ مورد وجود نقص در سیستم امنیتی کشور را دریافت کرده است.
شینزو آبه دو‌ روز پیش با شلیک‌ گلوله از پشت سر، ترور شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала