فاکس نیوز: بایدن مسئول مشکلات آمریکا پوتین را می‌داند

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر فاکس نیوز: بایدن مسئول مشکلات آمریکا پوتین را می‌داند
 فاکس نیوز: بایدن مسئول مشکلات آمریکا پوتین را می‌داند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
عضو شوید
نشریه‌ای آمریکایی رئیس جمهور بایدن را متهم نموده که مشکلات اقتصادی بی سابقه در کشورش را به گردن روسیه و پوتین می‌اندازد.
به گزارش اسپوتنیک، داگلاس موری، ستون نویس فاکس نیوز در گزارشی، نوشت که آمریکایی ها اظهارات جو بایدن، رئیس جمهور این کشور درباره مسئولیت ولادیمیر پوتین، همتای روس خود در قبال افزایش شدید قیمت سوخت در ایالات متحده را باور نمی کنند.
او می‌نویسد: "چند ماهی می‌شود که کاخ سفید همه مشکلات را به گردن رهبر روسیه می اندازد، اما "مشکلات متعددی" وجود دارد. این حرفها دیگر در بین آمریکایی ها خریدار ندارند. ما می دانیم که از ابتدای تشکیل این دولت مشکلات انرژی داشته ایم. بایدن تلاش می کند پوتین را مسئول مشکلات ایالات متحده نشان بدهد."
این در حالی است که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا پیش ازاین بار ها ادامه بحران اوکراین را به ضرر اقتصاد جهانی دانست و مدعی شد این جنگ منجر به رشد چشمگیر تورم در آمریکا شده است.
این روزنامه نگار یادآور شد که بایدن خط لوله نفت کانادا را به عنوان بخشی از سیاست "سبز" مسدود کرد. در نتیجه، او اکنون "مجبور است به دور دنیا سفر کند و به دیگران التماس کند که نفت آمریکا را تامین کنند."
وی مقامات ایالات متحده را متهم کرد که سیاست انرژی "بر اساس ایدئولوژیک" را بدون ارزیابی تأثیر آن بر اقتصاد دنبال می کنند.
او افزود: "آنها به اعداد و ارقام نگاه نکردند، به حقایق نگاه نکردند، آنها بر اساس این بخش خاص از دستور کار هدایت شدند.
این کارشناس معتقد است که مردم در کشور از "افراد بسیار ایدئولوژیک" رنج می برند.
گفتنی است روسیه در 24فبروری عملیات ویژه نظامی را در اوکراین آغاز کرد و آمریکا، اتحادیه اروپا و انگلیس و شماری دیگر از کشورها با اعمال تحریم علیه مسکو و افزایش تأمین سلاح برای کی‌یف پرداختند.
مسکو به صراحت اعلام کرده است که هیچ طرح اشغالگری ندارد و هدف این عملیات حفاظت از غیرنظامیان دونباس در برابر نسل کشی و غیر نظامی کردن و نازی زدایی در اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала