امریکا به رژیم سرکوبگر مبدل می شود

© Fotobank.ru/Getty Images / Dave M. Benettجورج سوروس
جورج سوروس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2022
عضو شوید
جورج سوروس، سرمایه‌دار میلیاردر امریکایی، طی مقاله‌ای برای دی ولت نوشت که اگر "افراطی‌های راست‌گرا" جمهوری‌خواه بتوانند نفوذ خود را بر قدرت امریکا گسترش دهند، ایالات متحده به رژیم سرکوبگر مبدل می شود.
به گزارش اسپوتنیک، سوروس می‌نویسد: "اینها شامل ستره محکمه فعلی، که تحت سلطه راست افراطی است، و حزب جمهوری‌خواه رئیس‌جمهور سابق امریکا، دونالد ترامپ، که این افراط‌گرایان را منصوب کرد، می‌باشند.
او به مثال "راو در مقابل وید" اشاره کرد، جایی که این تصمیم تضمین حق سقط جنین را برای شهروندان آمریکایی لغو کرد - به گفته سوروس، توجیهات این تصمیم افراطی است.
جرج سوروس شخصیت سال 2018 مجله تایم شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.12.2018
جرج سوروس "شخصیت سال" 2018 مجله تایم شد
سوروس می نویسد: "تصامیم اخیر اکثریت افراطی محبوبیت او را به پائین ترین حد تاریخ و عدم تایید محکمه را به بالاترین حد خود رسانده است".
او راه برای محدود کردن اختیارات ستره محکمه ایالات متحده را ارائه می دهد - به گفته سوروس، اگر انتخابات بعدی مجلس نمایندگان علیه جمهوری خواهان رأی دهد، می توان به این امر دست یافت.
این به کنگرس اجازه می دهد تا حقوقی را که دیوان عالی باید از آنها محافظت کند، وضع کند. سوروس می‌گوید کنگرس باید با حفاظت از آزادی انتخاب زنان، اقدام کند.
به گفته وی، جمهوری خواهان در دوران ریاست جمهوری دونالد ترامپ توانستند قوانین متعددی را از طریق کنگره تصویب کنند که در فلوریدا، تگزاس و جورجیا "رای دادن را بسیار دشوار می کند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала