Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاسخ مرموز خواهر رونالدو به پرسشی در مورد آیندۀ فوق ستاره

© REUTERS / KAI PFAFFENBACHكريستيانو رونالدو - يورو 2020
كريستيانو رونالدو - يورو 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.07.2022
عضو شوید
خواهر کریستیانو رونالدو به سوالی در مورد آینده فوق‌ستاره پرتگالی پاسخی مرموز داد.
به گزارش اسپوتنیک، کاتیا آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو در صفحه اینستاگرام خود پیامی مرموز درباره آینده مهاجم منچستریونایتد منتشر کرده است.
آویرو در صفحه اینستاگرام خود پیامی را در مورد جدایی احتمالی کریستیانو از منچستریونایتد منتشر کرد. یک کاربر اینستاگرامی از کتیا پرسید:
"کریستیانو در منچستر می ماند؟" که خواهر رونالدو جوابی رمزآلود و عجیب را داد:" عینک می زنم... ذره ای از مغزم استفاده می کنم و در غیر این صورت یاد می گیرم که بخوانم و فکر کنم."
رونالدو از لیست یونایتد برای تور تابستانی در بانکوک خط خورد و در بازی امروز مقابل لیورپول حضور نخواهد داشت. گفته می شود که منچستریونایتد برای حضور در تور استرالیا به وی اولتیماتوم داده تا تصمیم نهایی را بگیرد.
ملی‌پوش پرتگالی علاوه بر ناکامی یونایتد در راهیابی به لیگ قهرمانان اروپا، از کاهش 25 درصدی دستمزدش در نتیجه این اتفاق هم ناراحت است.
نشریه سان هفته گذشته در گزارشی فاش کرد که چگونه تیم اریک تن‌هاگ پذیرفته که راه خود را از برنده پنج توپ طلا در این پنجره نقل و انتقالاتی جدا کند.
این بازیکن 37 ساله به باشگاه گفته است که می خواهد تابستان امسال از جمع شیاطین سرخ جدا شود تا بتواند در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.
او به دلایل خانوادگی در تور پیش فصل تایلند و استرالیا هم حاضر نشده و به نظر می‌رسد قصدش برای جدایی کاملا جدی است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала