Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌یونگ به مدیران بارسا: جایی نمی‌روم

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2022
عضو شوید
فرانکی دی‌یونگ به مدیران باشگاه بارسلونا خبر داده که به دنبال جدایی نیست و در این تیم به کارش ادامه خواهد داد.
به گزارش اسپوتنیک، اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، به دنبال تقویت خط میانی تیمش با فرانکی دی‌یونگ هافبک بارسلونا است و می‌خواهد بار دیگر با شاگرد سابقش در تیمی به غیر از آژاکس همکاری کند.
دی‌یونگ اما تمایلی به پیوستن به منچستریونایتد ندارد و می‌خواهد در بارسلونا به کارش ادامه دهد و خودش را ثابت کند. او اخیراً این موضوع را به مدیران بارسا نیز اطلاع داد و از آن‌ها خواسته تا دیگر در مورد فروشش فکر نکنند.
براساس گزارش ادو پولو خبرنگار اسپانیایی و نزدیک به بارسا، اخیراً ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا و متئو آلِمانی مدیر ورزشی این باشگاه نشستی با فرنکی دیونگ داشته‌اند و به او در مورد مشکلات اقتصادی و مؤثریت خروجش از بارسا توضیح داده‌اند. ستاره هالندی اما به ماندن در بارسا اصرار داشته و گفته است که او مسئول وضعیت بد اقتصادی باشگاه نیست.
این موضوع را فابریزیو رومانو نیز تایید کرده و می‌گوید که در وضعیت دی‌یونگ تغییری نیامده و با وجود این که دو باشگاه هر روز به توافق نهایی نزدیک می‌شود، بازیکن به ماند در نیوکمپ اصرار دارد.
این در حالی‌ست که آخرین پیشنهاد منچستریونایتد که 65 میلیون یورویی بعلاوه 20 میلیون یورو پاداش است، مورد توجه بارسا قرار گرفته و آن‌ها به دنبال قانع کردن دی‌یونگ اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала