Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی: "بی‌ام‌دبلیو" اسپانسر جدید "رئال"

© AP Photo / Matthias SchraderШтаб-квартира автоконцерна BMW в Мюнхене
Штаб-квартира автоконцерна BMW в Мюнхене - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2022
عضو شوید
کمپنی موترسازی BMW اسپانسر جدید رئال مادرید شد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید رسماً اعلام کرد که همکاری 19 سالۀ این باشگاه با شرکت موترسازی Audi به اتمام رسیده است و اکنون دیگر شرکت مطرح این صنعت در جهان یعنی بی‌ام‌دبلیو با لوس بلانکوس همکاری خواهد کرد.
در همین حال، طبق عادت هر ساله یک موتر به هر یک از بازیکنان تیم‌های فوتبال و بسکتبال رئال مادرید در بخش‌های مردان و زنان به انتخاب خود آن‌ها و این بار از کمپنی BMW داده خواهد شد.
مراسم امضای قرارداد با BMW در سالن اجتماعات برنابئو با حضور پرز و مانوئل تروبا، مدیر اجرایی BMW در اسپانیا و پرتغال برگزار شد. تیم های فوتبال نزان و مردان ، بسکتبال و کادر فنی قرار است که خودروهای صد در صد الکتریکی BMW را در اختیار داشته باشند که می توانند از بین مدلهای iX, i4, iX3, i7 o iX1 انتخاب انجام بدهند.
مدیر اجرایی BMW بیان کرد:
” رئال مادرید نه تنها نماد یک سازمان ورزشی مهم در دنیا بلکه یک نهاد اجتماعی است که همیشه به دنبال برتر شدن است و با قدرت رهبری، کیفیت و توانامندی کار خود را پیش می برد و روحیه پیروزی طلبی فوق العاده ای دارد و بدین ترتیب یک شریک عالی برای چالش های حال و آینده خواهند بود.”
شرکت BMW در سالهای اخیر در حوزه خودروهای الکتریکی به شدت موفق ظاهر شده است. آئودی نیز خودروهای برقی را به عنوان یک “آپشن” در اختیار بازیکنان قرار می داد اما BMW خودروهای کاملا برقی را در اختیار هواداران رئال قرارم ی دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала