وزیر دفاع ترکیه: ممکن در هفته ای آینده یک مدرک درباره مسئله غلات اوکراین امضا شود

© © Arif Akdogan/Turkish Defense Ministry via AP, PoolМинистр национальной обороны Турции Хулуси Акар, фото из архива
Министр национальной обороны Турции Хулуси Акар, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2022
عضو شوید
وزیر دفاع ملی ترکیه گفت، که در نشست هیئت های روسیه و اوکراین درباره "مسئله غلات" هفته آینده در ترکیه، انتظار می رود مدرکی درباره موضوعات مورد بحث امضا شود.
به گزارش اسپوتنیک، خلوصی آکار امروز پس از نشست نمایندگان، روسیه، اوکراین، ترکیه و بین المللی در جمع خبرنگاران گفت: در نشستی که هفته آینده برگزار می کنیم، یک بار دیگر همه جزئیات بررسی می شود و زیر مجموعه کارهایی که انجام داده ایم، امضا می کنیم.
Встреча президентов России и Турции Владимира Путина и Реджепа Тайипа Эрдогана в Санкт-Петербурге - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.07.2022
بحث پوتین و اردوغان در مورد سوریه و غلات
وی افزود: در نتیجه این دیدار که در فضایی سازنده و مثبت برگزار شد، درباره مسائل فنی اصلی از جمله ایجاد مرکز هماهنگی در استانبول که نمایندگان همه طرف‌ها در آن حضور خواهند داشت بر کنترل مشترک در نقاط خروج و ورود به بنادر؛ اطمینان از ایمنی ناوبری در مسیرها توافق حاصل شد.
وی ادامه داد: درباره نشست جدید هیئت های اوکراین و روسیه در هفته آینده در ترکیه به توافق رسیدیم، در این نشست که هفته آینده برگزار خواهیم کرد، دوباره همه جزئیات مورد بحث قرار می گیرد و کارهای انجام شده مستند می شود.
یادآوری می کنیم، که امروز 13 جولای، نشست غیرعلنی نمایندگان ادارات نظامی روسیه، اوکراین، ترکیه و سازمان ملل در استانبول درباره موضوع صادرات غلات اوکراینی از بنادر دریای سیاه برگزار شد. گزارش شده است، که این دیدار در یکی از تاسیسات نظامی ترکیه انجام شده است. مشخص است که در جریان مذاکرات، هیئت روسی "بسته ای از پیشنهادات برای حل عملی سریع این موضوع" را به طرف اوکراینی ارائه کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала