Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال مهاجم نمی‌خرد؛ "چهار بازیکن" در فهرست فروش

© AFP 2023 / GABRIEL BOUYSفلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید Real Madrid Başkanı Florentino Perez
فلورنتینو پرز رئیس رئال مادرید  Real Madrid Başkanı Florentino Perez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2022
عضو شوید
رئال مادرید قصد دارد تا ترکیب خود را نوسازی کند.
به گزارش اسپوتنیک، ارانچا رودریگز خبرنگار اسپانیایی در رادیو کادنا کوپه گزارش داده است که مایورال، ماریانو، وایخو و اودریوزولا چهار بازیکن رئال مادرید هستند که در لیست مازاد جای دارند.
باشگاه در تلاش است تا در ماه های آینده برخی بازیکنان مازاد را از لیستش خارج کند و لیست را خلوت تر کند. یوویچ فعلا یکی از مازادهایی بود که جدا شد.
کوپه گزارش داده است که هیچ کدام از این چهار نفر نمی خواهند جدا شوند و البته باید به آنها رینیر و کوبو را هم اضافه کرد که به علت پر بودن سهمیه غیراروپایی ها جایی در آینده رئال مادرید ندارند.
این در حالی است که روزنامۀ آ.اس گزارش داده که دنی سبایوس هافبک رئال مادرید که او هم در لیست فروش بود فعلاً احتمال ماندنش بیشتر است.
رئال مادرید امیدوار است که از فروش او 12 تا 15 میلیون یورو درآمدزایی کند اما با توجه به این که پیشنهادی دریافت نکره، به ماندن در رئال نزدیک است.
در همین حال، آ.اس در خبری دیگر مدعی شده است که خرید مهاجم توسط رئال مادرید منتفی است.
تصمیم امباپه در مورد عدم امضای قرارداد با رئال مادرید باعث شد تا برنامه های رئال برای نقل و انتقالات عوض شود.
رئال مادرید حالا قید خرید مهاجم را زده و فعلا روی بنزما حساب می کند. البته بورخا مایورال نیز پس از اتمام قرارداد قرضی خود به رئال برگشته است.
آس گزارش داده است که رئال مادرید برنامه ای برای خریدهای سرشناس تابستانی ندارد. البته اگر کریم در طول فصل دچار مصدومیت شود، نظر مدیران رئال عوض خواهد شد.
فصل گذشته نیز در مورد کاماوینگا اتفاق مشابهی رخ داد. رئال برنامه ای برای خرید در خط هافبک نداشت و تمرکزش روی جذب امباپه بود. در نهایت رئال نتوانست کیلیان را بخرد و در آخرین روز نقل و انتقالات، کاماوینگا را به خدمت گرفت.
شاید در این تابستان اتفاق مشابهی رخ بدهد اما فعلا رئال برنامه ای برای خرید ندارد.
بنزما فصل گذشته ستاره اصلی خط حمله رئال مادرید بود و رئال می خواست با خرید امباپه در کنار کریم، خط حمله را تقویت کند.
رئال اعتقاد داشت که هالند نمی تواند مکمل بنزما باشد و به همین خاطر مهاجم نروژی خریده نشد. البته هالند در سال 2024 بند آزادسازی از سیتی را خواهد داشت و ممکن است که هالند در آن شرایط جدا شود.
بنزما قطعا در فصل آینده رهبر خط حمله رئال مادرید خواهد بود اما باشگاه می داند که در صورت مصدومیت بنزما، ریسک شدیدی ایجاد خواهد شد. البته رئال به شرایط بدنی فوق العاده کریم باور دارد.
مایورال قرار است که پس از اتمام قرارداد قرضی با ختافه، در رئال ماندنی شود. این بازییکن با رفتن یوویچ در رئال نقش مهمی خواهد داشت. ماریانو نیز مورد توجه رئال مادرید نیست.
آس گزارش داده است که اگر آسنسیو و مایورال هر دو جدا شوند، رئال به خصوص به خاطر رفتن مارکو در فاز هجومی افت می کند.
البته یکی از گزینه ها این است که لوکاس وازکز با حضور اودریوزولا به پست بال راست برود.اگر آسنسیو و ماریانو بروند، خط حمله رئال با حضور بنزما، مایورال، وینیسیوس، هازارد، رودریگو و لوکاس تکمیل خواهد شد. البته لاتاسا از آکادمی هم گزینه ای دیگر است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала