Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ رافینیا به بارسلونا پیوست+ عکس

© AP Photo / Michael Sohnبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2022
عضو شوید
باشگاه بارسلونا با انتشار بیانیه‌ای، خبر جذب رافینیا را از لیدز یونایتد تایید کرد و اعلام داشت که ستاره برازیلی بزودی در تست‌های صحی اشتراک و سپس قراردادش را امضأ خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا دقایقی قبل به صورت رسمی جذب رافائل دیاس بلولی که به رافینیا مشهور است را تایید و اعلام کرد که این بازیکن برازیلی بزودی در آزمایش‌های صحی اشتراک خواهد کرد.
طبق گزارش رسانه‌های اسپانیایی، در صورتی که رافینیا در آزمایش‌های صحی موفق شود، باشگاه بارسلونا با وی قرارداد 5 ساله خواهد بست و بابت این انتقال به لیدز، 68 میلیون یورو که شامل برخی متغییرات می‌شود، خواهد پرداخت.
رافائل دیاس بلولی که متولد 14 دسامبر 1996 است، فوتبالش را از باشگاه ویتوریا گیمارش آغاز کرد و سپس راهی اسپورتینگ کلوب پرتگال شد. رافینیا پس از درخشش در پرتگال، راهی رن در لیگ فرانسه شد و از آنجا به لیدزیونایتد پیوست.
این بازیکن برازیلی در لیدز و زیر نظر مارسلو بیلسا، به ستاره بزرگی مبدل شد. وی در اولین فصل حضورش در لیدز، 30 بازی انجام داد و 6 گل به ثمر رساند و 9 پاس گل داد. در فصل گذشته این ستاره برازیلی 11 گل و سه پاس گل به ثمر رساند تا به باشگاه یورکشایر کمک کند تا از سقوط دور نشود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала