Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سفر رافینیا به بارسلون برای نهایی کردن انتقال رویایی+ عکس

© AP Photo / Richard Sellersباشگاه فوتبال لیدز یونایتد Leeds United's Pablo Hernandez, centre, celebrates scoring his side's second goal of the game during the League Cup third round match Burnley against Leeds United at Turf Moor, Burnley, England, Tuesday Sept. 19, 2017
باشگاه فوتبال لیدز یونایتد Leeds United's Pablo Hernandez, centre, celebrates scoring his side's second goal of the game during the League Cup third round match Burnley against Leeds United at Turf Moor, Burnley, England, Tuesday Sept. 19, 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2022
عضو شوید
رافینیا، ستاره برازیلی لیدزیونایتد، به بارسلون سفر کرده تا انتقالش به جمع آبی‌اناری‌ها را نهایی کند و در فصل جدید برای تیمی به میدان برود که رویایی کودکی‌اش بوده است.
به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته و پس از کش‌و قوس فراوان، بارسلونا موفق شد در رقابت سخت و نفس‌گیر چلسی را شکست دهد و رافینیا را لیدز یونایتد به خدمت بگیرد.
بارسا روز گذشته به لیدز پیشنهاد 58 میلیون یورو که قابلیت افزایش الی 68 میلیون یورو را دارد، ارائه داد و این پیشنهاد از سوی باشگاه انگلیسی تایید شد و دو طرف در حال نهایی کردن این انتقال اند.
در همین حال رافینیا به بارسلونا سفر کرده تا با ایجنتش دکو، تمامی موارد قانوی را انجام دهند و این انتقال رسمی شود. امروز تست‌های صحی در بارسلونا انجام خواهد شد و در ادامه قرارداد به امضأ خواهد رسید.
رافینیا فصل گذشته در 27 بازی لیگ برتر برای لیدز یونایتد 9 گل به ثمر رساند و در ماه اکتبر اولین بازی خود را برای بزرگسالان برزیل انجام داد.
قرارداد او با الند رود تا سال 2024 اعتبار داشت، اما او زودتر از موعد باشگاه را ترک خواهد کرد تا در دوره بعدی به غول کاتالان بپیوندد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала