Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هشدار به بارسا و چلسی؛ پی‌اس‌جی مدافع سویا را می‌خواهد

© AFP 2023 / Lukas SchulzeГолландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия
Голландский защитник Кельна Кингсли Эхизибу (слева) и французский полузащитник Лейпцига Кристофер Нкунку борются за мяч во время футбольного матча, Германия  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2022
عضو شوید
پی‌اس‌جی، تلاش دارم تا ژول کونده را از سویا به خدمت بگیرد و این مدافع جوان و فرانسوی را از جنگ بارسا و چلسی برباید.
به گزارش اسپوتنیک، پاریسن‌جرمن در حال بررسی جذب ژول کونده، مدافع میانی سویا است. آن‌ها در حال مذاکره با اینترمیلان برای جذب میلان اشکرینیار بودند اما خواسته‌های بالای باشگاه ایتالیایی سبب شد تا پاریسی‌ها به سمت مدافع فرانسوی تغییر مسیر دهند.
طبق گزارش جیانلوکا دی مارتزیو، پاریسن‌جرمن، 50 میلیون یورو برای اشکرینیار به اینترمیلان پیشنهاد داد، اما باشگاه ایتالیایی خواهان مبلغ بالاتری بود. بنابراین لوئیس کامپوس تصمیم گرفت تا به سمت ژول کونده برود.
این بازیکن فرانسوی قرار است سویا را ترک کند و بارسلونا محتمل ترین گزینه برای امضای او به نظر می رسید - اما پی‌اس‌جی به خوبی می‌تواند بلوگرانا را شکست دهد زیرا باشگاه اسپانیایی مشکلات اقتصادی دارد و نمی‌تواند با تیم متمول فرانسه رقابت کند.
کونده در تابستان 2019 به سویا پیوست و از آن زمان به یکی از بهترین مدافعان میانی جوان فوتبال اروپا تبدیل شده است. او همکاری باورنکردنی با دیگو کارلوس در سانچز پیزخوان ایجاد کرده بود اما این زوج برازیلی وی تابستان امسال به استون ویلا رفت و حالا کونده نیز به دنبال جدایی است.
چلسی نیز یکی از مشتریان کونده است و این باشگاه تصمیم دارد تا پس از جذب کالیدو کولیبالی، برای جذب مدافع فرانسوی اقدام کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала