Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

چلسی در یک قدمی جذب مدافع ناپولی

© REUTERS / Osman OrsalBeşiktaş - Napoli
Beşiktaş - Napoli  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.07.2022
عضو شوید
چلسی به جذب کالیدو کولیبالی بسیار نزدیک شده و به نظر می‌رسد انتقال مدافع سنگالی به استمفورد بریج، امروز نهایی و اعلام شود.
به گزارش اسپوتنیک، چلسی از چند روز قبل در حال مذاکره برای به خدمت گرفتن کالیدو کولیبالی، مدافع میانی ناپولی بود و به نظر می‌رسد که طرفین به توافق نهایی دست یافته اند و انتقال بزودی نهایی خواهد شد.
طبق گزارش اسکای اسپورت، پس از توافق طرفین، کالیدو کولیبالی که برای تعطیلات در میلان به سر می‌برد، به تمرینات تیم ایتالیایی حاضر نشد و این احتمال وجود دارد که طی ساعات آینده به لندن سفر کند.
گفته می‌شود که ارزش قرارداد کولیبالی با چلسی، 40 میلیون یورو و با بند پاداش دو میلیون یورویی است و مدت این قرارداد 5 ساله با دستمزد سالانه ده میلیون یورو در سال می‌باشد.
جدایی آندریاس کریستنسن و آنتونیو رودیگر حفره بزرگی در دفاع تیم توخل ایجاد کرده است و سرمربی چلسی مایل است حداقل دو مدافع میانی به خدمت بگیرد. این تیم در حال مذاکره با ناتان آکه نیز است و در صورتی که موفق شود مدافع هالندی را به خدمت بگیرد، در فصل جدید شاهد زوج کولیبالی و آکه در خط دفاع آبی‌ها خواهیم بود.
چلسی در حال به جذب کالیدو نزدیک شده که در ابتدأ قصد داشت تا ماتیاس دی‌لیخت را از یوونتوس و ژول کونده را از سویا به خدمت بگیرد، اما قیمت هنگفت این بازیکنان سبب شد تا آن‌ها به سمت کولیبالی و ناتان آکه تغییر مسیر دهند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала