Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌یونگ مانع اصلی انتقال به یونایتد+ عکس

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2022
عضو شوید
فرانکی دی‌یونگ نمی‌خواهد از بارسلونا جدا شود و به همین دلیل مانع انتقال‌اش به منچستریونایتد شده است.
به گزارش اسپوتنیک؛ فرانکی دی‌یونگ هافبک هالندی بارسلونا قصد ماندن دارد و از همین رو مانع انتقال به منچستریونایتد شده است.
در همین حال فابریزیو رومانو کارشناس نقل و انتقالات ادعا می‌کند که غول کاتالان برای انتقال دی‌یونگ با مبلغی بالغ بر 72 میلیون پوند به یونایتد، موافقت کرده است.
رسانه‌ای اسپورت نیز آرده که خود بازیکن نمی‌خواهد این انتقال انجام شود و تمام تلاش‌اش را دارد تا در باشگاه فعلی‌اش بماند.
به نظر نمی‌رسد دی یونگ بتواند جایی در برنامه‌های ژاوی داشته باشد چون سرمربی اسپانیایی به او به عنوان یک هافبک دفاعی نگاه نمی‌کند، در حالی‌که او احساس می‌کند گزینه‌های کافی برای جایگزینی این بازیکن 25 ساله دارد.
با این حال، به نظر می‌رسد که دی یونگ همچنان می‌خواهد برای جایگاهش در تیم بجنگد.
در اوایل همین هفته، سران بارسا به ستاره هالندی گفتند تا دستمزدش را باید از 5 میلیون پوند در سال کاهش دهد یا به دلیل مشکلات مالی باشگاه را ترک کند.
همچنین مشخص شده که بارسا از دی یونگ خواسته دستمزدش را به تعویق بیندازد، اما این به نقطه گیر دیگری برای انتقال احتمالی تبدیل شده زیرا این ملی پوش هالندی از این موضوع خوشحال نیست و می‌خواهد این موضوع حل شود.
اگر بارسلونا نتواند دی یونگ را راضی نماید که جدا شود، ممکن در تابستان امسال با مشکلی برای ثبت خرید جدیدش مواجه شود.
این باشگاه حضور پررنگ در بازار داشته و پس از اتمام قرارداد این بازیکن با باشگاه‌های شان (به ترتیب با میلان و چلسی) فرانک کسیه و آندریاس کریستنسن را به صورت رایگان به خدمت گرفت.
این دو هفته گذشته هر دو بازیکن معرفی شد و در آخرین مورد نیز رافینیا ستاره لیدزیونایتد به این تیم پیوست.
با این حال، ثبت نام این بازیکنان می‌تواند به طور کلی یک موضوع متفاوت باشد، زیرا باشگاه برای حذف دستمزد دی یونگ از دفترش، پول‌اش را تخلیه کرده است.
بارسلونا تابستان گذشته مشکلات مشابهی داشت زیرا باید منتظر ثبت نام ممفیس دپای، سرخیو آگوئرو و اریک گارسیا بود تا این‌که آنها صورت‌حساب دستمزدش را کاهش دادند.
آنها در نهایت مجبور شدند با لیونل مسی اسطوره باشگاه خداحافظی کنند، زیرا به دلیل دستمزدهای پرسود وی توانایی حفظ او را نداشتند.
به نظر می‌رسد که این مشکل با ثبت نام بازیکنان دوباره ظاهر می‌شود و تا زمانی که آنها نتوانند با دی یونگ به توافق برسند، به راحتی نمی‌توان دید که چگونه آن را حل خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала