Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

زیر چشمی باوارایی‌ها به جیب قطر؛ لوا به پی‌اس‌جی می‌رود؟+ عکس

© © Matthew Childs / Pool via APÇempionlar Liqasında final həyəcanı: "Bavariya" tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu
Çempionlar Liqasında final həyəcanı: Bavariya tarixində altıncı dəfə turnirin qalibi oldu - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2022
عضو شوید
بایرن مونیخ دوست دارد که روبرت لواندوفسکی به جای بارسلونا به پاریسن‌جرمن یا چلسی بپیوندد.
به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی‌که لوا بعد از آن‌که به جدایی از قهرمان آلمان ابراز علاقه کرد؛ سوژه جدی گمانه زنی‌های ازار نقل و انتقالات شد. در حالی‌که تنها 12 ماه از قرارداد فعلی او باقی مانده، اما حالا گفته می‌شود که به دلیل قابلیت اطمینان مالی؛ بایرن مونیخ دوست دارد مُهاجم پولندی‌اش را به جای بارسلونا به پاریسن‌جرمن یا چلسی بفروشد.
بارسا در ماه‌های اخیر به‌ شدت با مُهاجم پولندی پیوند خورده ولی تاکنون با باواریا به توافق نرسیده است.
رسانه‌یSPORT1 مدعی شده که بارسا قرار است این هفته چهارمین و آخرین پیشنهاد خدمات لواندوفسکی را به باواریایی پیشنهاد بدهد.
این گزارش همچنین حاکی از آن است که اگر پیشنهاد جدید در حدود 50 میلیون یورو دریافت شود، سران باشگاه در مونیخ با متئو آلمانی مدیر ورزشی بلوگرانا برای بحث در مورد یک قرارداد احتمالی مذاکره خواهند کرد.
با توجه به مسائل مالی بارسا و نیاز فوری آنها به پول نقد برای جذب ماتیس دی لیخت از یوونتوس، بایرن مونیخ علاقه‌مند به فروش بازیکن‌اش به باشگاه لندنی (چلسی) و یا فرانسوی (پی‌اس‌جی) است. البته این در حالی‌ست که هر دو باشگاه فوق الذکر در حال حاضر در بازار به خرید این بازیکن ابراز علاقه کرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала