ماین گذاری یک پل روی دریای ولچا در منطقه دنیپروپتروفسک توسط نئونازی‌های اوکراینی

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Начальник Национального центра управления обороной РФ Михаил Мизинцев
Начальник Национального центра управления обороной РФ Михаил Мизинцев - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.07.2022
عضو شوید
رئیس مرکز کنترل دفاع ملی فدراسیون روسیه می گوید که نئونازی‌های اوکراینی برای متهم ساختن نیروهای مسلح روسیه و جمهوری جمهوری مردمی دونتسک یک پل را در در منطقه دنیپروپتروفسک ماین گذاری کرده اند.
به گزارش اسپوتنیک، برید جنرال، میخائیل میزینتسف، رئیس مرکز کنترل دفاع ملی فدراسیون روسیه اعلام کرد که نئونازی‌های اوکراینی پلی را روی دریای "ولچا" در منطقه دنیپروپتروفسک ماین فرش کرده اند و قصد دارند آن را انفجار دهند، روسیه و جمهوری مردمی دونتسک را در کار متهم بسازند.
او گفت: "در منطقه دنیپروپتروفسک، در شرق شهرک ملکی ترویتسکویه، نئونازی‌های اوکراینی یک پلی را روی دریای ولچا ماین فروش کرده اند، می خواهند آن را منفجر دهند، مانند سناریویی گذشته با پوشش گسترده در رسانه های اوکراینی و غربی، نیروهای مسلح روسیه و جمهوری مردمی دونتسک متهم به حمله به تأسیسات زیرساخت‌های ترانسپورتی نمایند".
گفتنی است، روسیه بامداد روز 24 فبروی با صدور فرمان پوتین عملیات ویژه نظامی خود را برای غیرنظامی کردن اوکراین آغاز کرد. رئیس جمهور روسیه هدف از این عملیات را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" توصیف کرد.

وزارت دفاع روسیه تاکید کرده است که نیروهای مسلح روسیه تنها زیرساخت های نظامی اوکراین را مورد هدف قرار می دهد و غیرنظامیان را هیچ خطری تهدید نمی کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала