Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامۀ روند پیروزهای پر گل یونایتد با "تن‌هاگ"؛ این بار ملبورن ویکتوری

© REUTERS / CATHERINE IVILLSoccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020
Soccer Football - Premier League - Manchester United v West Bromwich Albion - Old Trafford, Manchester, Britain - November 21, 2020  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2022
عضو شوید
منچستریونایتد در دیداری دوستانه ملبورن ویکتوری را با چهار گل مغلوب کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم‌های فوتبال ملبورن ویکتوری استرالیا و منچستریونایتد در دیدار تدارکاتی به مصاف هم رفتند که شیاطین سرخ در این مسابقه به پیروزی پر گل چهار بر یک دست یافت.
در این مسابقه ابتدا ملبورن ویکتوری توسط کریس ایکونومیدیس به گل رسید اما در ادامه و در نیمه اول منچستریونایتد دو بار توسط اسکات مک‌تومینی و آنتونی مارسیال به گل رسید تا در همان نیمۀ اول کامبک بزند.
در نیمه دوم هم منچستریونایتد دو بار دیگر توسط مارکوس رشفورد و گل به خودی بازیکن حریف به گل رسید تا به پیروزی آسان و بی‌دردسر دست پیدا کند.
منچستریونایتد در نخستین بازی پیش فصل خود که اولین بازی اریک تن‌هاگ به عنوان سرمربی منچستریونایتد نیز بود در بانکوک تایلند چهار بر صفر از سد لیورپول گذشت و قهرمان جام دوستانۀ سدۀ بانکوک شد.
منچستریونایتد در سومین بازی پیش فصل خود قرار است سه‌شنبه با کریستال پالاس دیدار کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала