Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق نزدیک و نزدیک‌تر می‌شود؛ لواندوفسکی دریک‌قدمی نیوکمپ

© AP Photo / Matthias SchraderНападающий "Баварии" Роберт Левандовский после забитого в матче с "Челси" гола
Нападающий Баварии Роберт Левандовский после забитого в матче с Челси гола - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2022
عضو شوید
مسیر طولانی و پرپیچ‌وخم انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا به انتهای خود نزدیک می‌شود.
به گزارش اسپوتنیک، در روزهای نزدیک، انتقال روبرت لواندوفسکی به بارسلونا قطعی خواهد شد.
از روز گذشته بارسلونا به اقدامات خود برای جذب این ستاره بایرن مونیخ سرعت بخشیده و پاسخ های مثبتی دریافت کرده است. انتقال لواندوفسکی به بارسلونا می‌تواند تا عصر شنبه، روز معارفه بازیکنان بایرن مونیخ، قطعی شود.
فابیو رونامو، خبرنگار مطرح دنیای فوتبال در توییتری نوشته که پیشنهاد رسمی و جدید بارسلونا به زودی ارسال می‌شود، تمام عوامل در تماس مستقیم هستند و پینی زهاوی نفش بسیار مهمی برای رسیدن به توافق دارد.
رومانو بنابر منابع اطلاعاتی خود معتقد است که بارسلونا و لواندوفسکی در بیست و چهار ساعت گذشته روی این انتقال اصرار داشتند و لحظات بسیار کلیدی است.
برخی منابع نزدیک به باشگاه بایرن مونیخ هم تایید کرده اند که توافق حاصل شده است، هر دو باشگاه می‌خواهند که خیلی زود این انتقال صورت بگیرد، لواندوفسکی به تور پیش‌فصل آمریکا همراه بایرن مونیخ نمی‌رود. به زودی انتقال رسمی می‌شود.
رخ دادن این اتفاق یعنی تکمیل معامله و سفر ستاره مونیخی‌ها به شهر بارسلونا برای انجام تست‌های پزشکی چرا که توافق شخصی لواندوفسکی و بارسا مدت‌ها است که حاصل شده و او قراردادی سه ساله با کاتالان‌ها امضا خواهد کرد.
بارسلونا مدت هاست با این بازیکن به توافق شخصی رسیده و پیشنهادی 40 میلیون یورویی برای جذب لواندوفسکی به بایرن مونیخ ارائه کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала