سفر بایدن به عربستان باعث پیروزی روسیه می گردد

© Sputnik / Stringer  /  مراجعه به بانک تصاویر Президент США Джо Байден выступает с заявлением по ситуации вокруг Украины в Белом доме
Президент США Джо Байден выступает с заявлением по ситуации вокруг Украины в Белом доме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2022
عضو شوید
سفر بایدن به عربستان سعودی می تواند به پیروزی روسیه مبدل گردد.
به گزارش اسپوتنیک، سفر جو بایدن رئیس جمهور امریکا به عربستان سعودی با هدف عقد قرار داد توسیع استخراج نفت، می تواند باعث پیروزی غیر منتظره برای روسیه شود.
ریتر خبر داده است که عربستان استخراج نفت خام را دو برابر نسبت به ربع دو سال افزایش داده است تا استیشن های برق برای تامین دستگاه های سرد کننده تابستانی و آزادسازی نفت خود برای صادرات تامین گردد.
Нефтяной танкер в Саудовской Аравии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.04.2022
عربستان سعودی قیمت نفت را افزایش داد
مولف تاکید کرد: افزایش قابل توجه تامین برق از روسیه تلاش های ایالات متحده و ناتو برای تضعیف مسکو از طریق کاهش عایدات صادراتی آن را تضعیف کرده است.
وی ابراز اطمینان کرد که اگر بایدن بتواند رهبران عربستان سعودی را متقاعد کند که تولید و خرید حامل‌های انرژی را افزایش دهند، روسیه از فروش نفت و گاز به کشورهای خاورمیانه به عایدات خود ادامه خواهد داد و از این طریق از مزایای توافق‌نامه‌ها بین واشنگتن و ریاض بهره خواهد برد.
در ماه می، نشریه امریکایی پولیتیک نوشت که تلاش مقامات ایالات متحده برای منزوی کردن روسیه از جامعه بین المللی به دلیل موضع سایر کشورها محکوم به شکست است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала