Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خبری از "خرید جدید" نیست؛ بازی با بارسا هیچ‌وقت دوستانه نیست

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر آنچلوتی
آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2022
عضو شوید
آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در مورد شرایط این تیم صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید در این پنجره نقل و انتقالات تابستانی تا اینجای کار آنتونی رودیگر و شوامنی را به خدمت گرفته است و بدین تریب یک بازیکن در خط دفاع و یک بازیکن دیگر در خط هافبک جذب کرده است.
رئال مادرید در نظر داشت تا برای این تابستان با اتمام قرارداد کیلیان امباپه با پاریسن جرمن او را هم به خدمت بگیرد اما در نهایت موفق به انجام این کار نشد و پی اس جی قرارداد امباپه را تمدید کرد.
خرید های رئال مادرید تا اینجا رودیگر و شوامنی بوده اند و به نظر می رسد که آنچلوتی دیگر خرید دیگری نمی خواهد چرا که او پیرامون نقل و انتقالات تابستانی رئال مادرید گفت:
" قصد انجام خرید دیگری نداریم، با تیمی که داریم خوشحال هستیم. ما قدرتمندیم. بابت آمدن رودیگر و شوامنی خوشحال هستم و من مطمئن هستم که ادن هازارد کمک زیادی به ما می کند."
در واقع به نظر می رسد که نقل و انتقالات رئال مادرید در همین جا به پایان رسیده است و مادریدی ها به سراغ جذب بازیکن دیگری نخواهند رفت و صرفا بازیکنان مازاد را به فروش می رسانند.
همچنین به نظر می رسد که آنچلوتی می خواهد در فصل جدید از هازارد در پست جدیدی مثل مهاجم نوک کاذب بازی بگیرد.
این مربی ایتالیایی، درباره حضور ادن هازارد، در پست شماره 9 کاذب گفت:

" ما گزینه‌های بسیاری برای این پست داریم. بنزما شماره یک است اما ما باید درک کنیم که فصل عجیبی در پیش است چون جام جهانی در میانه آن برگزار می‌شود و ما باید گزینه‌های متفاوتی را در نظر داشته باشیم.

ایده من این است که هازارد را در این پست به کار بگیریم. با توجه به کیفیت و ویژگی‌های او، شاید امتحانش در این پست برای ما خوب باشد. این مورد درباره آسنسیو هم صدق می‌کند."

در همین حال آنچلوتی در مورد بازی دوستانه مقابل بارسلونا در لاس وگاس آمریکا نیز صحبت کرده است.
وی گفت:

"بازی با بارسلونا هرگز دوستانه نیست. آنها تیمی هستند که ما بیشترین احترام را برایشان قائل هستیم و تیمی که بیشترین رقابت را با آنها داریم. این بازی قرار است بسیار تماشایی و رقابتی باشد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала