Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یونایتد و بارسا راضی، دی یونگ ناراضی!

© AFP 2023 / Ander GilleneaИгрок команды FC Barcelona Френки де Йонг
Игрок команды FC Barcelona Френки де Йонг - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.07.2022
عضو شوید
فرنکی دی یونگ در بارسلونا کماکان در سر دو راهی است.
به گزارش اسپوتنیک، در حالی که شب گذشته بسیاری از منابع معتبر خبری از جمله فابریزیو رومانو ادعا کردند دو باشگاه منچستریوناتد و بارسلونا بر سر انتقال فرنکی دی یونگ با مبلغ کلی 85 میلیون یورو به توافق نهایی رسیدند، اما ظاهرا آینده این بازیکن تا کنون مشخص نیست.
در گزارشی که به تازگی مارکا منتشر کرده آمده است که دو طرف هنوز با هم اختلاف دارند. باشگاه کماکان اصرار دارد به خاطر مشکلات اقتصادی که دارد دی یونگ را بفروشد، اما ستاره هلندی قصد ترک تیم را ندارد و تاکید بر ماندن دارد. در گزارش مارکا آمده است که یونایتد فشارهایش را برای به خدمت گرفتن دی یونگ نیز بیشتر کرده است.
این در حالیست که رومانو در آخرین پستش در خصوص دی یونگ نوشت:
هیچ چیز در خصوص دی یونگ تغییر نکرده است. او هنوز قصد جدایی ندارد. در حالی که منچستریونایتد و بارسا با اضافه کردن مبلغ 85 میلیون یورو به توافق رسیده اند. اولویت فرنکی همیشه ماندن بوده است، در حالی که منچستریونایتد تسلیم نمی شود.
این ادعا در حالی شده است که بارسا برای بردن دی یونگ به اردوی آمریکا نیز مردد است و ظاهرا قصد دارد تا 48 ساعت آینده تکلیف این بازیکن را نهایی و یکسره کند.
این بازیکن در فصل پیش رو21 میلیون یورو و در فصل بعد تقریباً 28 میلیون یورو دستمزد ثابت دریافت خواهد کرد، موضوعی که به شدت بارسا را نگران کرده و فشار لاپورتا و هئیت مدیره نیز برای فروش او، رهایی از این مبالغ هنگفت است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала